Tekkor Inlagd September 5, 2020 Dela Inlagd September 5, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 (ändrad) On 2020-09-01 at 18:54, skrev Naam kaeng: Intressanta musikval du gör. Enligt min (väldigt amatörmässiga smak) ; vissa höjdare, vissa som inte når upp dit. Men likväl - jag uppskattar och beundrar dem som har en vidd i sin smak och uppskattar att lyssna lite "utanför boxen". Keep up the good work! 👍 Tack🙂 Visst är det roligare att även lyssna på musik "utanför boxen" än enbart den från några enstaka genrer... Här ännu ett förhoppnings intressant musikval då. Khruangbin betyder flygplan vilket säkert de flesta som har hyfsade kunskaper i det thailändska språket känner till. Namnet kommer sig av att thailändsk folkmusik från 60 och 70 talet var en stark influens när denna trio från Houston, Texas startade 2009. Numera är det mest en influens bland många såsom tex surf och dub. Oftast är deras musik instrumental. Ändrades September 12, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 (ändrad) Ändrades September 6, 2020 av kenke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 7, 2020 Dela Inlagd September 7, 2020 Sarigato! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 9, 2020 Dela Inlagd September 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 9, 2020 Dela Inlagd September 9, 2020 This 68 years old woman sings the AC/DC HIGHWAY TO HELL ON BRITAINS GOT TALENT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 9, 2020 Dela Inlagd September 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 10, 2020 Dela Inlagd September 10, 2020 Kent - La Belle Epoque (De goda tiderna) Jag är tårgas i handväskan Jag är med i Ravekomissionen Den främlingsfientliga politiken Jag är självmordsstatistiken Jag är glesbygden, Rohypnolen Jag är svartsjukan, alkoholen Jag är de snabba SMS-lånen Jag är drevet på skolgården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Lush!!!❤️ "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Ofrivilligt på krogen. Fy fan kan inte lägga in ett skit. Ger upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Madonna La Isla Bonita U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 D A D Grow Or Pay U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Sweet Fox On The Run U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu