Nakhon Inlagd Augusti 30, 2020 Dela Inlagd Augusti 30, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 30, 2020 Dela Inlagd Augusti 30, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 30, 2020 Dela Inlagd Augusti 30, 2020 https://youtu.be/8FMpIiDo-Ic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 30, 2020 Dela Inlagd Augusti 30, 2020 (ändrad) Rip Daddy Boastin Här tillsammans med Latin Kings och Träd, Gräs och Stenar på Skepsholmen 2001, en konstellation som tyvärr bara varade för en kväll... Jag var på den konserten och det var så jävla bra❤️🙂 Ändrades Augusti 31, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 rak kwai khwai En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Kompis från förr Kompis från förr Några lyckas Några dör "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 En fin låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 Gammal bra plonk låt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 7 timmar sedan, skrev edvardpop: Kompis från förr Kompis från förr Några lyckas Några dör Intressanta musikval du gör. Enligt min (väldigt amatörmässiga smak) ; vissa höjdare, vissa som inte når upp dit. Men likväl - jag uppskattar och beundrar dem som har en vidd i sin smak och uppskattar att lyssna lite "utanför boxen". Keep up the good work! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 7 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Intressanta musikval du gör. Enligt min (väldigt amatörmässiga smak) ; vissa höjdare, vissa som inte når upp dit. Men likväl - jag uppskattar och beundrar dem som har en vidd i sin smak och uppskattar att lyssna lite "utanför boxen". Keep up the good work! 👍 Hallå där...."Enligt min (väldigt amatörmässiga smak)" Alla har vi en personlig professionell musiksmak, så även du, så det så. Ps. I övrigt spelas ju de bästa låtarna här i tråden på lördagsnätterna 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 2, 2020 Dela Inlagd September 2, 2020 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2020 Dela Inlagd September 3, 2020 Dom göra alla toner så rätt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu