Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Minns mitt första besök i USA. Miami förstås - inspirerad av Don Johnsons eskapader i Miami Vice..... 😎 Jag stod i hotellbaren en kväll, utomhus, när två stabila konstaplar kommer patrullerande längs stranden bort till vårt hotell. Jag står och dricker drinkar med mina två polare - fast vi inte har åldern inne..... Blir skakis och sett hur jag kommer tillbringa resten av semestern bakom lås och bom. Poliserna går fram till bartendern och frågar om dessa tre figurer har åldern inne. Han svarar; Japp ingen fara jag har kollat dem. Puh....! Därför får det nu bli en låt av artisten som spelades i högtalaren just denna aktuella afton. För övrigt lite skoj när man googlar på just Miami Vice - det framgår att följande kändisar har medverkat i serien; Frank Zappa, Jimmy Smits, Laurence Fishburne, Little Richard, Bruce Willis, Julia Roberts, Iggy Pop, Iman, Penn Jillette, Leonard Cohen, Viggo Mortensen, Liam Neeson, Gene Simmons, Ben Stiller, Phil Collins, Ed O'Neill, Benicio Del Toro, Wesley Snipes, Annette Bening, Helena Bonham Carter, Steve Buscemi, Michael Madsen, Michael Chiklis och Brian Dennehy. Ganska imponerande! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 (ändrad) Var i Miami 1986 och var också ett Miami Vice fan. Kommer ihåg dessa två låtar som gick varma i radiokanalerna där Hyrde en sprillan Chysler Fifth Aveny med grymt bra ljud i stereon och krämade på bra när vi åkte runt. Ack ja......trevliga minnen. Ändrades Juni 29, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 Sambon / frugan som säger att jag måste dra ner på ölkonsumtionen!☹️😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 Lyssnar en hel del på "äldre musik". Men om man nu måste köra lite pop och låta alla 10 tummare kämpa på här hemma, så blir det gärna..... Emma Lauwers ( Lea Rue) https://en.wikipedia.org/wiki/Lea_Rue Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Minns mitt första besök i USA. Miami förstås - inspirerad av Don Johnsons eskapader i Miami Vice..... 😎 Jag stod i hotellbaren en kväll, utomhus, när två stabila konstaplar kommer patrullerande längs stranden bort till vårt hotell. Jag står och dricker drinkar med mina två polare - fast vi inte har åldern inne..... Blir skakis och sett hur jag kommer tillbringa resten av semestern bakom lås och bom. Poliserna går fram till bartendern och frågar om dessa tre figurer har åldern inne. Han svarar; Japp ingen fara jag har kollat dem. Puh....! Därför får det nu bli en låt av artisten som spelades i högtalaren just denna aktuella afton. Jag var dar 89 forsta gangen och va pa en live concert pa natt flashigt stalle och lyssnade pa a flock of seagulls da fick man ett armband som los i natt specialljus det betydde att man fick handla i baren😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Var i Miami 1986 och var också ett Miami Vice fan. Kommer ihåg dessa två låtar som gick varma i radiokanalerna där Hyrde en sprillan Chysler Fifth Aveny med grymt bra ljud i stereon och krämade på bra när vi åkte runt. Ack ja......trevliga minnen. Nu fick man en flashback va dar 89 vi hyrde en jag tror den hette le baron cabbe helt ny i 3 veckor och korde runt i florida man va visst tvungen att ha en cabbe om man akte till key west ha ha i hogtalarna spelade de en lat som alla va helt galna i Vi kopte maxi singeln horde sen att skivan blev indragen ha ha nedkabbat och drack deras skitol ur en brun papppase those were the days Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2020 Dela Inlagd Juni 30, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 1, 2020 Dela Inlagd Juli 1, 2020 U gotta love this girl! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 1, 2020 Dela Inlagd Juli 1, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 1, 2020 Dela Inlagd Juli 1, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 En vacker lat som jag anvant som referense ni som har bra stereo utrustning lyssna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 (ändrad) Ändrades Juli 2, 2020 av kenke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 (ändrad) Såg just Bill Forsyth regisserade Glasskampen på svt play och blev lite småförtjust i Clare Grogan som spelade rollen som glassförsäljerska. Det visade sig att hon sjöng i Altered Images på 80-talet. Mindes bara "Happy birthday" med det bandet som var en ganska stor hit då så lyssnade på ytterligare några låtar nu. Här är en av dem. Ganska käckt och charmigt får man väl säga🙂 Deras största hit... Ändrades Juli 2, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 3, 2020 Dela Inlagd Juli 3, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu