audirs2 Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Eller sa du "perkele"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 3 timmar sedan, skrev Tekkor: Under denna tiden gilla jag ppg ljudet , och så även Yamaha dx7 och oscar som vi hade i vår ägo... gilla även våra goa göteborgskor De som missa club akut missa himmelen, den göteborska. Saknar det gamla götet Du far inte glomma alla goa svartklubbar man gick pa nar dom andra stangde.Hoppar in i tidsmaskinen alla dagar i veckan 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 (ändrad) Maste saga att jag ar mallos att se dessa klipp ifran mandagsborsen nya band , naiviteten, oskulden, intervjuverna.gladje nervositet samsta publiken jag nagonsin sett ,men i denna soppa vet vi alla vad som hande med dessa fantastiska band Ändrades Maj 28, 2020 av kenke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Ja fy fan vad minnen det finns... Haha Flum dag Vag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Under denna tiden strula jag lite med en tös som hetta Cissi,,, äsch henne saknar man, läser hon detta, I still love you.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Under denna tiden strula jag med en Pia, fan va skoj vi hade, med det höll inte så länge. Saknar hennes mat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Gubbar, att ni inte skäms att posta sån gammal skit Så är ska det vara manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 6 minuter sedan, skrev Bibben: Gubbar, att ni inte skäms att posta sån gammal skit Så är ska det vara Du menar tiden före den hemska rappen Men den är ju guld värd, skiten kom efter rappen... Tror du missat något, kanske "en dagens" på Markurells i Götet, skulle gjort dig gott, ett måste för alla som bor/bott på framsidan av landet. Haha fy fan ungefär som fiket "skitiga duken" i frihamnen i stockholm ... Själv hitta jag en del nice videos av mitt ex på tuben som var dansös och varit med i en del i tv program... Men det är för nära mig för att länka till. Fy fan vilken kondis hon hade, ja i jämförelse med mig... Hon e en fin människa och så klart en tvättäkta Göteborgska, saknar henne ibland. Tror det sket sig efter en afton i min bostad i Kortedala. Ja det var jag som fela.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Wow, ja ett av mina ex var en jävel på att dansa, inga videos på det tyvärr. Rap är skit, Hardstyle is da shit manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev Tekkor: Du menar tiden före den hemska rappen Men den är ju guld värd, skiten kom efter rappen... Tror du missat något, kanske "en dagens" på Markurells i Götet, skulle gjort dig gott, ett måste för alla som bor/bott på framsidan av landet. Haha fy fan ungefär som fiket "skitiga duken" i frihamnen i stockholm ... Själv hitta jag en del nice videos av mitt ex på tuben som var dansös och varit med i en del i tv program... Men det är för nära mig för att länka till. Fy fan vilken kondis hon hade, ja i jämförelse med mig... Hon e en fin människa och så klart en tvättäkta Göteborgska, saknar henne ibland. Tror det sket sig efter en afton i min bostad i Kortedala. Ja det var jag som fela.... OK jag publicerar henne sa slipper du fa skulden kniiiip 😅 Ändrades Maj 28, 2020 av kenke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 23 minuter sedan, skrev kenke: OK jag publicerar henne sa slipper du fa skulden kniiiip 😅 Haha, fan va taskig du e.... Men jag undrar om inte vi kanske setts nån gång i Götet, risken finns... Ex var långbent och blond Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 1 timme sedan, skrev Bibben: Wow, ja ett av mina ex var en jävel på att dansa, inga videos på det tyvärr. Rap är skit, Hardstyle is da shit Jag som inte är ett fan av dans gilla just Brasseri Ferdinands för att de inte hade dansgolv. Ett riktigt trevligt ställe, när det var nån mässa i stan träffa man en massa kul folk just där... En period bruka jag slafa över hos en polare som bodde över "snikhylla", fy fan vad segt det var att gå upp den vägen på småtimmarna... Trött bara jag tänker på det. 1 timme sedan, skrev Bibben: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Ferdinand? Hur gammal är du? Finns väl en massa ställen utan dans? Hur blind är du? Vågar du ta en öl i helgen, du väljer ställe, bara det ligger i, eller nära Vasastan? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 11 minuter sedan, skrev Tekkor: Haha, fan va taskig du e.... Men jag undrar om inte vi kanske setts nån gång i Götet, risken finns... Ex var långbent och blond Gick du pa chat noir pa smatimmarna innan kollektivtrafiken borjade ga sa e det inte omojligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 2 minuter sedan, skrev kenke: Gick du pa chat noir pa smatimmarna innan kollektivtrafiken borjade ga sa e det inte omojligt Så kan det vara...:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 16 minuter sedan, skrev Bibben: Ferdinand? Hur gammal är du? Finns väl en massa ställen utan dans? Hur blind är du? Vågar du ta en öl i helgen, du väljer ställe, bara det ligger i, eller nära Vasastan? Men vafan, är du en sån som hängde på andra Långgatans klubbar... Nä du får allt söka nån annan för att få en helkväll i mörkret på plan två... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 9 minuter sedan, skrev Tekkor: Men vafan, är du en sån som hängde på andra Långgatans klubbar... Nä du får allt söka nån annan för att få en helkväll i mörkret på plan två... Messaged received. Enjoy. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu