Guest Fredman Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Jag ger upp, gillar visst skånska! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Contry & Western..... är nog inte så dåligt ändå /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Enis: Contry & Western..... är nog inte så dåligt ändå /Enis Fan, dags å byte musikstil, eller kanske ändå inte! Ändrades April 10, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 (ändrad) Quadrophenia är en film som är löst baserad på The Who`s rockoperaalbum med samma namn i vilken bla Sting skymtar förbi i en av rollerna... Only love Can make it rain The way the beach is kissed by the sea Only love Can make it rain Like the sweat of lovers' Laying in the fields Love, reign o'er me Love, reign o'er me, rain on me, rain on me Ändrades April 12, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Grym platta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 1 timme sedan, skrev Rillex: Fantastisk röst hon har Shara Nelson! Här även på öppningsspåret på en av kanske 90-talets bästa plattor. Inte hört så mycket med henne därefter förutom hennes första soloalbum som väl var så där vad jag har för mig. För min del hade det inte gjort ngt om grabbarna i Massive Attack anlitade henne igen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 55 minuter sedan, skrev edvardpop: Fantastisk röst hon har Shara Nelson! Här även på öppningsspåret på en av kanske 90-talets bästa plattor. Inte hört så mycket med henne därefter förutom hennes första soloalbum som väl var så där vad jag har för mig. För min del hade det inte gjort ngt om grabbarna i Massive Attack anlitade henne igen. Blir ibland så med feat. sångare/sångerskor samma tycker jag om Robyn generellt, lyssna på henne i norska Röyksopp där presterar hon mycket bättre (enligt mig). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 En av de stora profilerna som kom fram under 60-talet helt klart. Är det nån jag gärna sett fler gånger live är det Arthur Lee. I detta framträdande i West Hollywood 2003 är stämningen så stark att man nästan kan ta på den eller hur det nu är man brukar säga. Tre år senare gick han bort i cancer. They're locking them up today They're throwing away the key I wonder who it'll be tomorrow, you or me? We're all normal and we want our freedom Freedom Freedom Freedom Freedom Freedom I want my freedom! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Fin låt med sex år på nacken som dök upp för ett tag sedan i flödet på Spotify. Jocke Åhlund(Teddybears bla) iförd läppstift har hand om verserna medans nån snubbe som jag inte hört talas om tidigare(Anton Newcombe) sjunger refräng med amerikansk brytning. Dom där sorgsna mordbrännarögonen Som växlar från sol till mörker på en sekund Och de skjuter ner mig gång på gång och om igen Kan du tro att jag är lycklig nu Du tror att jag är stark Att jag bara plockade bitarna och gått vidare som ingenting hänt Ja, det måste vara enklare att tänka så för dig Jag orkar inte se dig mer Jag har ingenting att säga dig Det gör alldeles för ont Så bara håll dig ur min väg "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 Kan inte låta bli. Denna låt passar i stämningen på en annan tråd på detta forum.[emoji848][emoji109]Men vill inte riktigt publicera. men den som lyssnar förstår..[emoji6]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 Kikar på låtar på Youtube. Denna får mig alltid på bra humör. Om någon nu vet vad det handlar om...... Han/hon "till höger" i videon dog ju i Januari..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Ingen aning varför. Men plötsligt kände jag för att (av sympati) lyssna på denna rock klassiker..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Vilken jävla pipa asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 On 2020-04-16 at 09:08, skrev audirs2: Söt men originalet 1000 gånger bättre Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 10 minuter sedan, skrev audirs2: Bättre drag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 4 minuter sedan, skrev Enis: Söt men originalet 1000 gånger bättre Enis Håller med dig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 6 minuter sedan, skrev audirs2: Vilken jävla pipa asså! lock n lol Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Midnight Oil Put Down That Weapon U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu