UDON-CHARLIE Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Kenny och David Bow,,,,,,,,,öh Sheena! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Kenny Rogers. Rip! En legend som har gått ur tiden! Snart är det inga hjältar kvar. Ja förutom Keith Richards, men den mannen misstänker jag är en utomjordisk livsform. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Kings Of Leon U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 24, 2020 Dela Inlagd Mars 24, 2020 Genesis P-Orridge som gick hädan härom veckan, var tydligen en av pionjärerna inom EBM(electronic body music), hade jag knappt hört talas om eller hört något med tidigare förutom denna mysiga låt... Sedan dess har jag hört och sett detta framträdande som också är ganska mysigt😀 Clion ska förresten ha hört till Throbbing Gristles allra största fans en gång i tiden men det vill han inte kännas vid idag😉 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 24, 2020 Dela Inlagd Mars 24, 2020 Som om det inte var nog att Throbbing Gristles frontman gick hädan drog även en annan av EBM-musikens pionjärer D.A.F:s sångare Gabi Delgado in årorna igår. Ich und ich im wirklichen Leben Ich und ich in der Wirklichkeit Ich und ich in der echten Welt. Ich fühle mich so seltsam. Die Wirklichkeit kommt. Den här har väl alla hört som inte sovit under sten... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 31, 2020 Dela Inlagd Mars 31, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 31, 2020 Dela Inlagd Mars 31, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 31, 2020 Dela Inlagd Mars 31, 2020 Det enda man kan lyssna på om man inte är helt dum i huvudet. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2020 Dela Inlagd April 2, 2020 Här har dom lite kvar att lära, sedan kan dom spele gitarr! Hajibb Rock!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2020 Dela Inlagd April 2, 2020 Grymt som fan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 3, 2020 Dela Inlagd April 3, 2020 🖕 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3, 2020 Dela Inlagd April 3, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3, 2020 Dela Inlagd April 3, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3, 2020 Dela Inlagd April 3, 2020 9 minuter sedan, skrev audirs2: Flera än jag som ser stridsvagnar och kanoner när man lyssnar på denna fantastiska låt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 6, 2020 Dela Inlagd April 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 6, 2020 Dela Inlagd April 6, 2020 Citroenmek ikväll inför besiktning... Från vad jag anser metallicas sista bra album!Bäst låten i garaget dessutom[emoji6] pioneer 12orna @work[emoji109]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 6, 2020 Dela Inlagd April 6, 2020 (ändrad) On 2020-04-02 at 20:16, skrev audirs2: Grymt som fan! Johann Sebastian Bach! Blev påmind om denna formidabla(har jag för mig i alla fall) serie som gick på svt för en 40 år sedan när jag hörde Toccata and fugue där den var signaturmelodi🙂 Ändrades April 11, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 (ändrad) Nu har jag visserligen inte varit nån storkonsument av MTV genom åren men betvivlar(trots ljud och bilds bristande kvalitet i detta klipp) att något som visats på nämnda kanal varit så mycket bättre än Edwyn Collins framförande av öppningsspåret från sitt tredje soloalbum Gorgeous George. Don't try so hard to be different The cracks are beginning to show You drift like a cloud through the festival crowd In a frock coat from Saville Row Ändrades April 7, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Gillar varken blues eller sång på skånska men Wilmer X kan man inte låte bli att älska! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Ja skånsk sång vet ni vad jag tycker om och det samma gäller rock ’n roll. Kalle (rop) kan man dock bara älska! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu