Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 16 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Bra är det! Fast kanske lite bättre om man lyssnar med några subwoofers och ett antal golvare med 10 tummare och använder musiktjänsten TIDAL....fast vad vet jag...... Gick bra med ett par bra hörlurar också Ståpäls “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 https://soundcloud.com/search?q=energy syndicate promo 2017 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 På en djävla massa skvaller om grannar och allt annat. https://www.fågelsång.se/koltrast/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 6:e juni idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Fantastisk film med massor av bra musik Så var den rolig också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Sångaren Andrew Strong blev det inte så mycket av efter filmen. Synd på en så bra röst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Scooters nya manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Ett band från Finland som rockade på bra redan på 70 talet! Kallades för Finlands Slade! Gitarren är riktigt bra! Låten handlar om att man bör gasa upp till minst 200 km i timmen! Kan tillägga att trummisen jobbar på Fryshuset i Stockholm nuförtiden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 Den här svenska tjejen hade jag visst missat. Kan ju inte vara helt okänd i alla fall med tanke antal visningar på youtube. Titeln på låten kanske spelar en viss roll iof sig... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 (ändrad) Fler oanständigheter😏 En av Gyllene Tiders bästa. Ändrades Juni 14, 2019 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 A walk down memory lane.... Spelades av orkester på mitt andra bröllop. Och näää - har inte varit gift sedan dess.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Spelades av orkester på mitt andra bröllop. 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Och näää - har inte varit gift sedan dess.... Får inte ihop detta, gifte du dig inte på ditt andra bröllop, eller....??? Fake wedding? Eller kallar du din skilsmässa för ditt "andra bröllop", det är det mest logiska som jag får ut av den texten. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Den nyinköpta plattan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Den nyinköpta plattan Genus certifiering på denna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Paul Weller hör till en av dem som spelat in den här men Dr. John som gick bort härom veckan gjorde originalet... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 (ändrad) Tänk att 40 år senare så lyssnar jag på denna! Ändrades Juni 20, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 PÅ Sweden Rock som jag nyligen var med på körde dom Stargazer. Kanonlåt. Synd bara att nye sångaren inte riktigt höll måttet. Å andra sidan har ju får Ronny James Dio´s pipa (RIP). Det trista var att surgubben Ritchie Blackmore sket i ett gitarrsolo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Så fantastiskt bra. 1.20 och framåt är så häftigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2019 Dela Inlagd Juni 22, 2019 Måste vara på top 10 listan av av de bästa dubbelplattorna /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 https://www.youtube.com/watch?v=6sdYzVzWJHc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 1 timme sedan, skrev Knasen: Den e grym, lyssnade på han redan för ett halvår sedan, typ, tror jag la in den här åxå! "Hey Mary, play that riff,,,,,""! Leo boy! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Den e grym, lyssnade på han redan för ett halvår sedan, typ, tror jag la in den här åxå! "Hey Mary, play that riff,,,,,""! Leo boy! Polarens femåriga dotter headbangar till det här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 On 2019-06-19 at 19:06, skrev audirs2: Tänk att 40 år senare så lyssnar jag på denna! Ja den låten är för jäkla bra, enligt mitt tycke bland det bästa som gjorts inom den (riktiga) hårdrocken👍👍. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu