wavis Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 Radiosporten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Vilken jäkla sötnos, tycker frugan åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Vilken jäkla sötnos, tycker frugan åxå! Dubbelhuvva ☺ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 20 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dubbelhuvva ☺ Hubbelduva! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Plöjer igenom Hoola Bandoola Band..... Inte så att jag delar de politiska åsikterna rakt igenom......men ett antal svängiga melodier har dom. Får man lyssna på progg och samtidigt skita helt i de politiska åsikterna? Jag vill tala så alla kan fatta ja, så att alla kan förstå både om det som är roligt och lätt och om det som verkar svårt Men om man talar högt och tydligt så tycker några att man stör Och om man viskar riktigt förtroligt så är det för många som inte hör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2019 Dela Inlagd Maj 22, 2019 Snacka om hästansikte, men vilken röst, undrar vem bruden är? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Är inte detta en ny Celine med syster Dion, då vete fan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Kanske inte ser, eller låter, speciellt mycket på din dataskärm...... "Boring..." Men prova denna med 110 tums duk, dubbla subwoofers, buttkickerz och en herrans massa högpresterande högtalare......då jäàK►j☻ÍK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 2 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Kanske Trodde du lyssna på stenkaka efter som du titta på Laserdisc ..... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Skön låt från Doktor Kosmos första fullängdare på elva år🙂 Jag fick ett sms Från ett nummer som var dolt Feministhoran hallå Vill du ha knullsås i anus Jag ska våldta dig brutalt Jag ska spruta dig i röven Du ska dö med k*k i arslet Äckliga manshatarfitta Det tog mig några dagar Att ta reda på hans namn Han bodde i Kristianstad Och hade fru och barn Jag kontaktade hans fru Och berättade alltihop Jag mailade hans chef Och förklarade som det va Han förlorade sin familj Och fick sparken från sitt jobb Ett halvår efteråt Fick jag höra att han hängt sig "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Finska rockbrudar, aldrig hört förut! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 Många låtar har dom som bara består av 4 ackord...men trallvänliga. Emma Lauwers (Lea-Rue), om du inte har någonstans att sova - så har jag en slaf redo..... No (bad) intentions...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 Rip Roky Erickson "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 Lyssnar på en rysk Elvis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 (ändrad) Grym låt o grymt soooooloooo!!! Ändrades Juni 1, 2019 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2019 Dela Inlagd Juni 2, 2019 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2019 Dela Inlagd Juni 2, 2019 Rock från Ukraina! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 2, 2019 Dela Inlagd Juni 2, 2019 90-tal... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 Har varken varit någon större fan av Elton John eller gillat formatet musical. Såg Rocket Man igår och den var riktigt bra och visst har han gjort några bra låtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 Jag svek en vän i Mexiko City för längesen Jag vet inte varför jag aldrig sagt förlåt Jag har suttit häktad på Skara polisstation Sen dess har jag hållit mig därifrån Jag sjöng Den blomstertid nu kommer med dom andra Till fröken Bergs tramporgeltoner Jag stod i klassrummet med vattenkammat hår och Försökte komma ihåg alla orden Och ni vet jag gråter aldrig när jag går på begravning Men när jag ser en på TV så bölar jag som ett barn Jag har glömt min första kyss Men jag minns klart o tydligt när jag fick Rolle Stoltz autograf Jag såg The Clash på stora hotellet i Örebro Sen blev det aldrig bättre än så Jag har blivit mordhotad på båt på väg till Marocko Blivit förälskad på ett hotell i Alingsås Men nu för tiden lever jag ett stilla liv Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi Och jag tror det är sant som dom säger i Sahara Varje sandkorn har ett nummer Jag har mina rötter i Flädie by utanför Lund Det visste jag inte ens själv om för ett år sen Jag tror jag minns var jag var när dom landade på månen Jag läste Buster & Fantomen Jag har lämnat landet så många gånger Jag tappat räkningen för längesen Sanningen är den att jag är typisk svensk Och jag vet att jag är skyldig till att under många herrans år Försökt slippa va med mig själv Snälla ni, sen när det är dags När mitt nummer kommer upp Sen, sen, sen när det är dags När mitt nummer kommer upp Inte halvvägs ut till Farsta Inte bland alla tallarna därute Inte halvvägs ut till Farsta Inte halvvägs ut till Farsta Åååå lalallalallalal "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 Foghat - I Just Want to Make Love to You Äkta Rock n Roll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 Om man älskar rock blues Foghat - Sweet Home Chicago Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2019 Dela Inlagd Juni 4, 2019 10 timmar sedan, skrev LOSForever: Om man älskar rock blues Foghat - Sweet Home Chicago Älskar och älskar, men bra är det!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Bra är det! Fast kanske lite bättre om man lyssnar med några subwoofers och ett antal golvare med 10 tummare och använder musiktjänsten TIDAL....fast vad vet jag...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu