Peolito Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 Spelat mycket luftgitarr till Rory Gallagher en av de gamla hjältarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 Det finns annat än mello, lyssna och njut.. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 Lyssna och njut ännu mer. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Sitter i stugan med AC på darlingen glor på nån såpa själv har jag ett par kalle Chang och kör musik stunden den här är ovanlig https://youtu.be/gO7vFDfhDHw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Jag är 70 i Juli 19 Han i September Men jag blev ingen rock kung 🙄 https://youtu.be/i579H_kre8A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Jag missade detta under en tid. Nu vill jag börja ed en hyllning till Thaiger(tror jag). Att lyssna på Happy Rock and Roll gör en väldigt glad. Dom har stulit allt och gjort något eget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Nu något eget. Videon är grym. Kola killar . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 4, 2019 Dela Inlagd Mars 4, 2019 Rip Keith Flint "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Denmarks finest! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Dricka med soundtrack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Vet inte vad dom heter eller vad dom sjunger, men gillar det faktiskt. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Just nu diggar jag denna på TIDAL..... Högtalarelementen vibrerar, och subbarna hoppar..... Dan Aykroyd John Belushi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 11, 2019 Dela Inlagd Mars 11, 2019 Den här tråden borde vara i topp omintet vad gör du idag fanns Vem fan är intresserad vad jag gjort idag glott på tv om jag vart i Sverige men nu är jag i Thailand och ligger på beachen och beställer kanon mat för 60 bath som är mycket godare än den som vi va på i föra veckan 250 bath för nån smaklöst Nåväl hemma i stugan ny duschad badade 3 gånger idag på lågvatten Nåväl igen en låt tillägnad Edward som är dörrvakt på den här tråden Om ni inte förstår så är det synd om er JAG ÄR PENSIONÄR EFTER 45 års arbete lever som en prins Aktiv medlem 241 3 306 inlägg Anmäl inlägg Inlagd September 14, 2008 Startar denna tråd delvvis för att retas. och för att. Just nu lyssnar jag på Ultima Thule Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 11, 2019 Dela Inlagd Mars 11, 2019 10 minuter sedan, skrev clion: Den här tråden borde vara i topp omintet vad gör du idag fanns Vem fan är intresserad vad jag gjort idag glott på tv om jag vart i Sverige men nu är jag i Thailand och ligger på beachen och beställer kanon mat för 60 bath som är mycket godare än den som vi va på i föra veckan 250 bath för nån smaklöst Nåväl hemma i stugan ny duschad badade 3 gånger idag på lågvatten Nåväl igen en låt tillägnad Edward som är dörrvakt på den här tråden Om ni inte förstår så är det synd om er JAG ÄR PENSIONÄR EFTER 45 års arbete lever som en prins Aktiv medlem 241 3 306 inlägg Anmäl inlägg Inlagd September 14, 2008 Startar denna tråd delvvis för att retas. och för att. Just nu lyssnar jag på Ultima Thule Förvirringen är total, men det är ju inte så ovanligt. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Mars 11, 2019 Dela Inlagd Mars 11, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2019 Dela Inlagd Mars 12, 2019 Denna var den bästa cover versionen jag hört någonsin! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 13, 2019 Dela Inlagd Mars 13, 2019 Inte dåligt för en 70 åring! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 13, 2019 Dela Inlagd Mars 13, 2019 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev audirs2: Inte dåligt för en 70 åring! Äsch 😃 Owe körde en show igår https://www.svt.se/kultur/fest-och-final-owe-thornqvist-firar-90-ar-med-ny-turne Ändrades Mars 13, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 Anders goes dansband! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Lyssnar och lyssnar...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Enjoy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu