Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 1 timme sedan, skrev acarls: Fredag och lite öldrickarmusik... 🍺 Ach so wunderbar! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 TLC – ”No scrubs” Sorgen när gruppmedlemmen Lisa ”Left Eye” Lopes omkom i en bilolycka 2002 var stor och de kvarvarande medlemmarna valde att inte fortsätta utan henne. Men innan tragedin nådde TLC stora framgångar med bland annat ”No scrubs”. Lisa Lopes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 @wUThai Jaså det från Scooter du snott det, ja, inte den sämste, visste inte att du var en smygScooterfanatast, men respekt för det.. *tumme upp* manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 9 timmar sedan, skrev acarls: Fredag och lite öldrickarmusik... 🍺 den här är bättre /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 Karlavagnen med Nadia Jebril på P4. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 En lagom tjackad Bowie när han var som bäst. Min ungdomskärlek som jag fick nöjet att träffa i Berlin på 90-talet. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 9 timmar sedan, skrev KaiserBlood: En lagom tjackad Bowie när han var som bäst. Min ungdomskärlek som jag fick nöjet att träffa i Berlin på 90-talet. Ledmotiv till filmen Vi barn från Bahnhof Zoo. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 1 timme sedan, skrev Stoneys: Ledmotiv till filmen Vi barn från Bahnhof Zoo. En mycket bra bok. Jag gillar den Tyska versionen av Wir kinder from Bahnhof Zoo. Jag hade även en Fransk/Engelsk mix på LP😀 We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Amerikanarna hade ju Goodnight, sweetheart, well it's time to Vi skandinavier har ju “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Sedan blev jag nostalgisk pga en annan tråd! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 http://poporock.com “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyland Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Älskar denna instrumentala låten med ett klassiskt thrash band! Älskar drivet i låten!! https://youtu.be/xfNM2qNZa2U Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Refrängen i denna underbara lät går inte av för hackor.. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Prong! En hälsning till alla trollen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 On 2019-02-01 at 18:05, skrev Naam kaeng: TLC – ”No scrubs” Sorgen när gruppmedlemmen Lisa ”Left Eye” Lopes omkom i en bilolycka 2002 var stor och de kvarvarande medlemmarna valde att inte fortsätta utan henne. Men innan tragedin nådde TLC stora framgångar med bland annat ”No scrubs”. Lisa Lopes Från plattan som kom fem år tidigare Sexycrazycool... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 En klassiker🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Goa gubbar! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 Min senaste Favorit 70 i juli Gammal knutte Raggare Dragracing förare rocken håller en alert https://youtu.be/p30NV97_MFQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 Sicket tempo....! @Bibben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Sicket tempo....! @Bibben Tack så jättemycket, uppskattas verkligen. Riktigt bra! När Krögarn och jag var i Macau för några år sen så såg/hörde vi denna lirare, också väldigt bra, och högt tempo manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 59 minuter sedan, skrev Bibben: Tack så jättemycket, uppskattas verkligen. Riktigt bra! När Krögarn och jag var i Macau för några år sen så såg/hörde vi denna lirare, också väldigt bra, och högt tempo Najs! Hälsa gode vännen Krögarn att han gärna får en revansch i pingis! Ja, och kram till dig också förstås! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 On 2019-02-03 at 00:58, skrev Bananen: Refrängen i denna underbara lät går inte av för hackor.. Putin som ung? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu