audirs2 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 On 2018-10-02 at 02:36, skrev Stoneys: När vi är inne på danska artister. Grym pipa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 On 2018-10-04 at 22:03, skrev edvardpop: Mer danskt! Den här hade jag nästan glömt. Lars von Trier har gjort videon Finskt plan!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 (ändrad) On 2018-10-05 at 22:46, skrev SatanG: Fan det svänger bra alltså. Gillar man Zeppelin så tuna in / SatanG Ho ho, upptäckte dom här för ett år sedan, tänkte va fan e de? Men helt ok.😆 Ändrades Oktober 12, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Hellskotta vad duktiga sångare Ukraina har! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Just nu mullrar det i högtalarna. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Och nu blev det Chris Rea Road to hell. Fan androidboxen rockar ju, den vet var jag gillar då jag loggat in på mitt google konto. Den spelar mina favoriter och klämmer in annat emellan som den tror jag tycker om. Jag gillar verkligen det här. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Jag fortsätter bli förvånad. Det bara fortsätter att ramla in musik jag gillar. Och nu har det bytt till Savage garden:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Får väl bli en favorit i repris! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 pet shop boys nu. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mattek Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 (ändrad) Fleetwood mac med Lindsey Buckingham? Ändrades Oktober 12, 2018 av Mattek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mattek Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 En riktigt bra låt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Den sista i triologin svenska musikundret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 https://youtu.be/NrI-UBIB8Jk Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 There isn't much that I have learned Through all my foolish years Except that life keeps runnin' in cycles First there's laughter, then those tears "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Zappa🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Nostalgisk låt! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 Shawn Lane, den bästa gitarristen som vandrat denna jord. Vilket geni han var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 On 2018-10-13 at 14:29, skrev Fredman: Den sista i triologin svenska musikundret! Mycket Oasis här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 Neneh Cherrys femte platta som kom ut i dagarna verkar ha fått finfina recensioner. Tänk att det nästan är trettio år sedan jag hörde Raw like suchi genom grannens vägg i Brittgården i Tibro. Ja, ja sämre grannar kan man väl ha "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 Riddarpage är en bonus, både öron och ögongodis @wUThai @M33 @bob @Sangwal Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Riddarpage är en bonus, både öron och ögongodis @wUThai @M33 @bob @Sangwal Ser dig i publiken! Detta är väl detta och Thomas Ledin som är dina höjdpunkter i livet?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 Precis nyss, skrev wUThai: Ser dig i publiken! Detta är väl detta och Thomas Ledin som är dina höjdpunkter i livet?! Nämn inte Ledin i samma mening som legenden Roland! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu