edvardpop Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 (ändrad) "Jag är inte intresserad av att spela live. Jag har andra intressen nu." "Vad?" "Jag är grymt intresserad av att va ensam hemma i villan." Härligt uppsluppet samtal mellan producenten och den gamle Union Carbide/Soundtrack of Our Lives medlemmen(tillika Håkan Hellströms vapendragare) och Rasmus Arvidsson i Avantgardet vars musik jag tidigare var obekant med. Har lyssnat på en och annan podcast genom åren framför allt under otaliga långpromenader men den här måste vara en av de mysigaste. Björn Olsson kan nog vara av de mer medieskygga musikerna här i landet men i detta samtal framstår han som en riktig mysgubbe och inte som den enstöring man kanske skulle kunna tro att han var. Han föredrar helt enkelt bara att hellre stå i bakgrunden. https://podcasts.nu/avsnitt/konversation/23-bjorn-olsson-rasmus-arvidsson Ändrades Augusti 26, 2018 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 4 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Wow, nu blev det äntligen nåt i min smak, salig Joe Cocker! Jisses den mannen gav allt och lite till i sina framträdanden. Ibland kunde man nästan tro att han var lite påverkad av droger vid sina framträdanden men på den tiden det begav sig var det inte så noga med kontroller av den saken. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Precis nyss, skrev Fritz: Wow, nu blev det äntligen nåt i min smak, salig Joe Cocker! Jisses den mannen gav allt och lite till i sina framträdanden. Ibland kunde man nästan tro att han var lite påverkad av droger vid sina framträdanden men på den tiden det begav sig var det inte så noga med kontroller av den saken. Jag beställde just en musik blu-ray med honom. Flera fina låtar med honom finns det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Jasså, nostalgi! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Vilken snubbe! Tappade bort mig vid dom 5 första noterna! Denna snubbe har en del lektioner på nätet. Här visar han lite vänsterhandstekniker som herr rs2 kan öva på. Brukar lyssna på honom då och då, för han är helt stört duktig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 31 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Jag beställde just en musik blu-ray med honom. Flera fina låtar med honom finns det! Apropå gamla stjärnor så är fortfarande Van Morrison vid liv och ska ha nåt uppträdande i Sverige i oktober. Den här låten tycker jag är grymt bra, speciellt när man kollar in videon samtidigt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Denna snubbe har en del lektioner på nätet. Här visar han lite vänsterhandstekniker som herr rs2 kan öva på. Brukar lyssna på honom då och då, för han är helt stört duktig. Den jävlen har långa fingrar, jag har typ Gotland fingrar, typ korta å starka! Därför kan jag bara spela C D G F Am Dm chords osv! Spela barre går men det ont ont ont,,det gör ont. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Trummisen har ett hårt jobb! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Denna låten går varm i grabbens rum. Börjar bli ordning och reda på honom när det gäller musik nu. Mycket metal och nu har snöat in på 60:tals musik. Man har fostrat honom bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 i dag är detU2 som gäller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 Hörlurar gäller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 Den rullen är för snäll ja sitter här med hörlurar så ja inte blir vräkt jag tillägnar den till Edvard så han förstår hur det var på 70 talet de rullarna han skickat ja fattar nada ok nu kör vi med hörlurarna på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 Och 30 år senare så låter det så här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Börje Sprängsten kör en Ramoneslåt Är detta något för clion månne ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Bästa golf videon! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 En rulle för Edvard och Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Äsch, nu poppar vi igång med lite utländskt...... 🎉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Skön låt utan hörlurar😎 We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Aktuell i valtider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Vackert, finstämt och helt underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Få kan supa som Shane. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 43 minuter sedan, skrev Fredman: Aktuell i valtider. En till... Ja, om inte hela stan faller i trans behöver de omedelbar hjälp Äh, jag drar till Thailand så man får träffa lite göteborgare! Det finns för många demoner i Stockholm! Ännu en dag med snö som klister Ännu en suddig statsminister De pratar, de pratar, de pratar på en ambitionsnivå Tre grisar små Ska du hänga med? Nä "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu