Broskan Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev clion: Hon sjunger ju inte bara skrän i hörlurarna Lyssna på din bruce du för du förstår dig inte på musik. Det var musik typen epic-music som är vanlig i filmer bl.a men du ser väl alrdig på film. //Broskan Ändrades Juni 9, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 (ändrad) Har märkligt nog inte lyssnat nånting på reggae trots det fina vädret på sistone. Det får det bli ändring på... Här är en till clion. Varför inte vila från Brucan ett tag, fläta håret, tjöta göteborgska med jamaikansk accent eller tvärtom, ge fan i spånken och ta en feting istället... Smoke it maaaaaan! 😎 Whoa! I no check fi no dead! Cause everywhere I go, dem jus' a fight I so Dem a tell I say.. my God is dead But I a tell dem say, I man a Natty Dread I'm a man of the living and not of the dead Jah is the King of Kings, the Lord of Lords The conquering Lion of Judah He is the Light of the world The Creator The conquering Lion of Judah Ändrades Juni 9, 2018 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 Den här tråden verkar vara blaha ingen lyssnar och blir glad typ Massa konstiga rullar De här är mitt sista bidrag i denna tråden Hörlurarna på och högst volum sen skaffa hör apparater Nu kör vi Öset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 Eftersom jag tillhör den mogna ungdomen brukar jag alltsomoftast lyssna på P4 plus som enbart finns på webben. Där spelas många gamla godingar. Finns på Sveriges Radio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juni 13, 2018 Dela Inlagd Juni 13, 2018 Klassiker You really like my limousine You like the way the wheels roll You like my seven inch leather heels And goin' to all of the shows, but Do you love me, do you love me really love me You like the credit cards and private planes Money can really take you far You like the hotels and fancy clothes And the sound of electric guitars, but Do you love me, do you love me Do you love me, I mean like do you Really love me You really like rock 'n' roll All of the fame and the masquerade You like the concerts and studios And all the money, honey, that I make, but Do you love me, do you love me Do you love me, really love me Your backstage pass and black sunglasses Make you look just like a queen Even the fans, they know your face From all of the magazines, but Do you love me (do you love me) Do you love me (do you love me) Do you love me (do you love me) Really love me (really love me) I want to know Do you love me (do you love me) Do you love me (do you love me) Do you love me (do you love me) I mean like do you Really love me (really love me) I want to know Do you love me (do you love me) Do you love me (do you love me) Do you love me (do you love me) I mean like do you Really love me (really love me) I want you to (do you love me, do you love me) I need you to (do you love me, do you love me) And you know I'm so tired of everybody sayin' it And you know, (do you love me, do you love me) I just gotta know if you really really really, really love me (Do you love me, do you love me) So come on, do you love me (do you love me) I need you to Do you love me (do you love me) I want you to Do you love me (do you love me) I need you Really love me (do you love me) I want to know Do you love me (do you love me) do you, do you Do you love me (do you love me) I just got to have some love (do you love me, do you love me) I just got to have some love (do you love me) I just got to have some love, love, love, love, love Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 14, 2018 Dela Inlagd Juni 14, 2018 Är så där lagom peppad inför Fotbolls-VM i år och det fast Sverige äntligen är med igen. Det räcker nästan med att ha turneringens minst sagt späckade spelschema framför sig för att man ska bli matt och Aftonbladets VM-bilaga ligger fortfarande där näst intill orörd. Nåväl, trots min för närvarande oväntat låga entusiasm inför mästerskapet en fotbollslåt här som gjordes inför evenemanget i Italien 1990 😎 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juni 14, 2018 Dela Inlagd Juni 14, 2018 Nu kommer Japan inom hårdrocken Bästa nykomling enl. Metal Hammer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 När Fan blir gammal så blir han religiös 1984 2015 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 On 2018-06-14 at 20:15, skrev Thaiger: Nu kommer Japan inom hårdrocken Bästa nykomling enl. Metal Hammer Det är nåot bland det bästa jag her hört på länge inom den musiksorten. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 1 timme sedan, skrev kongo24: Det är nåot bland det bästa jag her hört på länge inom den musiksorten. Hört Sett menar du? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Lundell & en cigg till frukost We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Lite Pre Punk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Mera Pre Punk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Finns så mycket kul på tuben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 On 2018-06-09 at 18:52, skrev Fredman: Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................................................and Whoooooooooooooooooooooooooooa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 44 minuter sedan, skrev Fredman: Finns så mycket kul på tuben. Fy fan vad grymt, Pruse Strängbeen släng dig i väggen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 54 minuter sedan, skrev Fredman: Lite Pre Punk En viss Hanoi Rocks har gett dessa systrar inspiration! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 1 timme sedan, skrev audirs2: En viss Hanoi Rocks har gett dessa systrar inspiration! Är nog snarare tvärtom. New York Dolls grundades1971. Hanoi Rocks först åtta år senare "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Litauer eller letter, tror jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 (ändrad) Utan dig kan jag inte vara Utan dig Med dig är jag också ensam Utan dig Utan dig, jag räknar timmarna utan dig Med dig står sekunderna stilla De är inte värda det utan dig Ändrades Juni 25, 2018 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 (ändrad) Oppsss den hamnade här oxå vette f-n hur jag tar bort den. Ändrades Juni 22, 2018 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 Öla öla öla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 En grunge-klassiker... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu