Thaiger Inlagd April 29, 2018 Dela Inlagd April 29, 2018 (ändrad) nu åker vid dags för en liten ridtur på raketen. Ändrades April 29, 2018 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 29, 2018 Dela Inlagd April 29, 2018 Inleder Curtis Mayfields 70-tals klassiker Super Fly som ju även var soundtrack till blaxploitation-rullen med samma namn. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 29, 2018 Dela Inlagd April 29, 2018 Fin sång och en fin video från min favoritjapan. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 29, 2018 Dela Inlagd April 29, 2018 Lite mer ös här från Sonic youth... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 (ändrad) Hon får gärna tvätta mina fönster! 😍 Ändrades April 30, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 16 minuter sedan, skrev audirs2: Hon får gärna tvätta mina fönster! 😍 Kanoners Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IH-fan Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 Bo Kaspers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 Mjää....skruvar upp tempot lite.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IH-fan Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 Canned Heat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 Lyssnar knappt på hårdrock nu för tiden. Tja förutom Queens of the stone age då... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Maj 1, 2018 Dela Inlagd Maj 1, 2018 Sångaren från mitt favoritband SAGA har gjort 4 låtar av The Moody Blues tillsammans med en symfoniorkester. 5,30 in i det här klippet är en höjdare: Nights In White Satin. Helt fantastiskt bra. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 Ser att Edvard spammar tråden Så jag lägger in lite hårdare musik som jag gillar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 15 timmar sedan, skrev clion: Ser att Edvard spammar tråden Så jag lägger in lite hårdare musik som jag gillar Hårdare musik ha ha nivå med Lasse Stefanz Det här är lite hårdare musik, testa att ta bort Springsteen och Fogerthy filtret på Youtubes sökmotor //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 On 2018-05-03 at 12:26, skrev clion: Ser att Edvard spammar tråden Så jag lägger in lite hårdare musik som jag gillar Jasså, du gillar Death metall?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 Fick lite fredagskänsla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Vill ni lyssna på skön musk så ladda ner denna app Finns underbar musik för alla smaker. Min favorit är denna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Någon som kommer ihåg?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Ja jävlar denna var det länge sedan man hörde “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 On 2018-05-03 at 12:26, skrev clion: Ser att Edvard spammar tråden Så jag lägger in lite hårdare musik som jag gillar Spammar väl vidare då... Ja, det var ju hårt Fast då är väl "I´ve got mine" med Small Faces hårdare. Över 50 bast sedan det här och på den tiden kanske du var lite piggare på ny musik än numera så dem kanske du känner till. Dessutom hade ju inte "Brucan" klivit in på arenan då. Borde ju ha underlättat 😊 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Nu nackar vi hårdrokkk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu