Oregistrerad Inlagd April 4, 2018 Dela Inlagd April 4, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 4, 2018 Dela Inlagd April 4, 2018 En till Rock and roll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 On 2018-03-29 at 22:22, skrev Fredman: Pub-rockens stora mästare Nick Lowe och även Dave Edmunds. Musikstilen var influens på många sätt till det en del kallade punk. En japanesisk version. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Har aldrig väntat på å skicka in ett inlägg ö Det är Edvards lite Han härjar ju rät mycket Nåväl Jag hittade den här inget speciellt men jag visar den här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 11 minuter sedan, skrev clion: Har aldrig väntat på å skicka in ett inlägg ö Det är Edvards lite Han härjar ju rät mycket Nåväl Jag hittade den här inget speciellt men jag visar den här Originalet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 11, 2018 Dela Inlagd April 11, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 11, 2018 Dela Inlagd April 11, 2018 Ry tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 11, 2018 Dela Inlagd April 11, 2018 8 minuter sedan, skrev Thaiger: Ry tillbaka. Grym fabbo! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Har börjat lyssna på Krokus igen och de ligger ju i samma klass som AC/DC under Bon Scott eran. De får ju även till bra covers . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Har börjat lyssna på Krokus igen och de ligger ju i samma klass som AC/DC under Bon Scott eran. [/url] De får ju även till bra covers . Nja hade dom varit i samma klass som AC/DC, då hade man sett mer av dom... Men sant är Marc, sångaren i Krokus, var påtänkt att ta över micken när Bon Scott dog... Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 14, 2018 Dela Inlagd April 14, 2018 14 timmar sedan, skrev ragson: Nja hade dom varit i samma klass som AC/DC, då hade man sett mer av dom... Men sant är Marc, sångaren i Krokus, var påtänkt att ta över micken när Bon Scott dog... Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Jag tycker att de är i samma klass som AC/DC med Brian Johnson som sångare och jag tror inte att de varit lika stora om bandet startats med Brian som sångare, och sedan är det härligt som med Marc att han är nöjd med Krokus att han satte lojalitet till Krokus före popularitet och framgång och framgång handlar nog mycket om marknadsföring. tte BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 14, 2018 Dela Inlagd April 14, 2018 8 minuter sedan, skrev stefan5300: Jag tycker att de är i samma klass som AC/DC med Brian Johnson som sångare och jag tror inte att de varit lika stora om bandet startats med Brian som sångare, och sedan är det härligt som med Marc att han är nöjd med Krokus att han satte lojalitet till Krokus före popularitet och framgång och framgång handlar nog mycket om marknadsföring. Den LP´n har jag lyssnat mycket på i min ungdom. Här en annan låt från samma skiva som jag gillar: Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 14, 2018 Dela Inlagd April 14, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 14, 2018 Dela Inlagd April 14, 2018 Nostalgisk idag! Då jag är ateist så hade jag inte så mycket övers för deras texter. Dock är musiken grym och sångaren har en jävla pipa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 14, 2018 Dela Inlagd April 14, 2018 Det skall börjas i tid! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 Får jag presentera Sirius Lindberg från Japan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 18, 2018 Dela Inlagd April 18, 2018 Beatiful girl, lovely dress 15 smiles, oh yes Beautiful girl, lovely dress Where she is now, I can only guess Cause it's gone daddy gone The love is gone Yeah, it's gone daddy gone The love is gone "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 18, 2018 Dela Inlagd April 18, 2018 Why does it hurt when my heart misses the beat? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Adolphson och Falk firar 50 år med en ny singel “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2018 Dela Inlagd April 26, 2018 detta gillade jag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 27, 2018 Dela Inlagd April 27, 2018 En ny artist som skall hetsas så hon tar sitt liv eller börjar med droger! Varför är det tufft att vara artist? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Jag hade glömt att Peter Gabriel var så bra. Med på ett hörn är även Kate Bush. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 En till. "You can blow out a candle but you can't blow out a fire..." "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Ähh! Vafan, jag postar den här med! Buckethead! Lyssna och njut till en av dom bästa gitarrister nånsin! Så jävla bra så det är sjukt! Vilken känsla och vilken teknik han har! Gåshud! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Postat denna innan.. och visste inte att Buckethead har spelat den långt innan Ewan... hittade ingen info om det är Buckethead som gjort låten eller inte?! Men Buckethead spelade den på 90:talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu