Guest JJC Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Kitaro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 18 minuter sedan, skrev Khonis: Bättre än mello “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 (ändrad) Finska eurovisons bidrag. Mumin pop! Men en svensk är inblandad i låten! Ändrades Februari 17, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Februari 22, 2018 Dela Inlagd Februari 22, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 (ändrad) On 2018-01-31 at 17:41, skrev Broskan: Clion menade nog Kungen han hade i handen Nä har kolat in att Stockholm Festival Beer har 5.3 procent Kungen har bara 5.2 den kan Raimo köra med De e ju potensen och protensen som är det viktiga .Förövrigt har jag vart på Volvo gymmet Gratis för Volvo anställda och FD vi är 7 kompisar som kör 3 ggr i veckan avslutar med en sauna och fika och tjöt .Så nu är jag hemma efter besök på Bibban och scanna blaskorna en tur till Gröna Näsan och några Stockholmare så nu är det musik stunden sen relax med tv en Gillar brudarna som dansar så sexigt musiken har jag hört flera gånger den är väll ok men ögon godiset är bäst Ändrades Februari 23, 2018 av clion feltext Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 10 minuter sedan, skrev clion: Nä har kolat in att Stockholm Festival Beer har 5.3 procent Kungen har bara 5.2 den kan Raimo köra med De e ju potensen och protensen som är det viktiga .Förövrigt har jag vart på Volvo gymmet Gratis för Volvo anställda och FD vi är 7 kompisar som kör 3 ggr i veckan avslutar med en sauna och fika och tjöt .Så nu är jag hemma efter besök på Bibban och scanna blaskorna en tur till Gröna Näsan och några Stockholmare så nu är det musik stunden sen relax med tv en Gillar brudarna som dansar så sexigt musiken har jag hört flera gånger den är väll ok men ögon godiset är bäst Bjuder på en bonus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Lyssnade på originalet först... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Denna versionen är grym! Jag skrattade så att tårarna rann... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 1 timme sedan, skrev Tommy: Lyssnade på originalet först... MVH Underbart, otrolig bra gjort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 2 timmar sedan, skrev ellim63: Underbart, otrolig bra gjort! Den andra jag la in är bättre, jag skrattar sällan högt när jag kollar på en video! Hon har gjort en massa liknande låtar "översatta" av Google translate, men den där är nog bäst, om man kan texten innan. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 4 timmar sedan, skrev Tommy: Lyssnade på originalet först... MVH 4 timmar sedan, skrev Tommy: Denna versionen är grym! Jag skrattade så att tårarna rann... MVH Jodå, nog kan jag texten innan. En odödligt bra sång. Men jag tycker nog ändå, trots den roliga textförvirringen på låtversion 2, att den första var roligare. Skoj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 4 timmar sedan, skrev Thaiger: Kvinnlig Jimi Hendrix! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 Sköna snubbar! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 Vila i frid Kenneth Gärdestad “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Oj oj ojojoj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Mars 7, 2018 Dela Inlagd Mars 7, 2018 6 av 5 möjliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Nu lyssnar jag på TIDAL och på (Pentatonix) Halleluja - om man inte är troende så blir man nästan..... (Volymen bör vara så brösthåret krullar sig) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 11, 2018 Dela Inlagd Mars 11, 2018 20 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Nu lyssnar jag på TIDAL och på (Pentatonix) Halleluja - om man inte är troende så blir man nästan..... (Volymen bör vara så brösthåret krullar sig) Klicker som fan på videon, men inte går den igång! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu