clion Inlagd Januari 22, 2018 Dela Inlagd Januari 22, 2018 On 2017-11-04 at 21:20, skrev edvardpop: En svensk klassiker Ja det låter väll trevligt Men jag vill ha fullt ös https://youtu.be/i579H_kre8A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 22, 2018 Dela Inlagd Januari 22, 2018 Nu blev det nåt galet Det ville jag skicka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2018 Dela Inlagd Januari 23, 2018 Finsk rock blues grass, typ shysst sound! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 23, 2018 Dela Inlagd Januari 23, 2018 En liten pöjk som jag tror kommer gå långt....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 23, 2018 Dela Inlagd Januari 23, 2018 19 timmar sedan, skrev clion: Ja det låter väll trevligt Men jag vill ha fullt ös https://youtu.be/i579H_kre8A Ja ha, jaså Brucan... Helt ok, lite ospännande kanske. För 38 år sedan hade Springsteen en av sina största skivframgångar med The River med hits såsom "Hungry heart" och "The river". Samma år släppte Ståålfågel sitt debutalbum. Nog tycker jag det här låter bra mycket intressantare Så länge eran värld ser ut som den gör Vill jag va en sån som står utanför Asocial, sabotör En snattare i er lyckobutik En arbetsskygg i er lyckofabrik "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 23, 2018 Dela Inlagd Januari 23, 2018 Lite öron och ögon fröjd //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 23, 2018 Dela Inlagd Januari 23, 2018 Baggarna kan dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 23, 2018 Dela Inlagd Januari 23, 2018 7 timmar sedan, skrev Broskan: Lite öron och ögon fröjd //Broskan Träffade chefen i Dubai för några år sedan. Vilken chef 👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 23 timmar sedan, skrev audirs2: Finsk rock blues grass, typ shysst sound! Hyvää kiitos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 Lyssnar på en av mina gamla favoritgrupper från 70 talet som låter ännu bättre nu än då. Är att av banden som headlinar på Sweden Rock i juni. Ska bli kul att se dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 10 timmar sedan, skrev Khonis: Baggarna kan dom. Tycker Jorn e bättre! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 43 minuter sedan, skrev Peolito: Lyssnar på en av mina gamla favoritgrupper från 70 talet som låter ännu bättre nu än då. Är att av banden som headlinar på Sweden Rock i juni. Ska bli kul att se dom. Ja Gypsy Queen glömmer man aldrig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 2000 karma snart är jag där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 11 minuter sedan, skrev Thaiger: 2000 karma snart är jag där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 On 2018-01-23 at 13:37, skrev edvardpop: Ja ha, jaså Brucan... Helt ok, lite ospännande kanske. För 38 år sedan hade Springsteen en av sina största skivframgångar med The River med hits såsom "Hungry heart" och "The river". Samma år släppte Ståålfågel sitt debutalbum. Nog tycker jag det här låter bra mycket intressantare Så länge eran värld ser ut som den gör Vill jag va en sån som står utanför Asocial, sabotör En snattare i er lyckobutik En arbetsskygg i er lyckofabrik Ja vi är olika Edvard du tar underbara foton Nu har jag haft lite paus med fotandet Du är antagligen 30 år yngre Så det blir olika musiksmak Ok idag var det gymmet igen Det är gratis för Volvo anställda eller vart och det går bra Vädret är deppigt idag blåst och regn man kryper i hop mellan hållplatserna och bostaden Nä lite fylla och musik så mår man bra Bruce är 49 som jag född 19 juli Bruce 19 september Tyvärr kan jag varken sjunga eller spela Bara bra på att k**lla Har redan 5 kidds och när frugan från Ghana kommer hit i Dec till Februari 2018-2019 Hon är 27 år då Han Stein har chatta med damen men inte vart och träffat hennes familj och fått lov att gifta sig med hennes far Om det är noga i Thailand så är det värre i Ghana .Ja ja vi får se hur det utvecklar sig Jo Edvard behöver lyssna på en låt från en 49a känn hur det spritter i kroppen Edvard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 25 minuter sedan, skrev clion: Han Stein har chatta med damen men inte vart och träffat hennes familj och fått lov att gifta sig med hennes far Änna tur Stein hade i så fall kan jag tycka. Själv kollar jag ofta in detta klipp när jag fått mig ett par stänkare vilket jag har just nu. Tema, döm inte hunden efter håret kan man nog säga passar in. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 10 minuter sedan, skrev Fritz: Änna tur Stein hade i så fall kan jag tycka. Själv kollar jag ofta in detta klipp när jag fått mig ett par stänkare vilket jag har just nu. Tema, döm inte hunden efter håret kan man nog säga passar in. Jag svarar bara före jag kommenterar Den damen är ju nått så fruktansvärd fin sångröst Så jag tackar Frits hopas du mår bra möjligen träffas vi på tunnan til vintern om det skiter sig med Ghana Du får en sång så du kan ruska igång lederna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 En låt till från vi 49 or Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 24, 2018 Dela Inlagd Januari 24, 2018 Träffade chefen i Dubai för några år sedan. Vilken chef [emoji1303] Du skulle ha hälsat från mig [emoji38]Dags att lägga upp en liten Malmsteen-tub på MPR snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Nä, vad tråkigt... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Fåglar och tysthet 🌼🌼🌻🌻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 En låt till Edvard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 31, 2018 Dela Inlagd Januari 31, 2018 Kungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu