Chomphoo Inlagd Oktober 6, 2017 Dela Inlagd Oktober 6, 2017 Smooth Jazz då jag varvar ner inför ölivet på Koh Kood Koh Mak i 3 månader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 7, 2017 Dela Inlagd Oktober 7, 2017 19 timmar sedan, skrev Chomphoo: Smooth Jazz då jag varvar ner inför ölivet på Koh Kood Koh Mak i 3 månader Härligt! Har bott på The Beach på Kood. Vart skall du bo? Nu sitter jag ensam hemma med sprakande brasa och tända ljus. Kolsvart utanför i skogen. Körde denna låt i stereon på hyfsad volym, så basen känns i luften. Nästan så man blir religiös. Den var okay i acappella. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 8, 2017 Dela Inlagd Oktober 8, 2017 Ugly guys with beautiful girls You always know what the story is "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 8, 2017 Dela Inlagd Oktober 8, 2017 Dylan får man man aldrig för mycket av! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Oktober 10, 2017 Dela Inlagd Oktober 10, 2017 Bra låt av Scorpions som man aldrig hör på reklamradion We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 11, 2017 Dela Inlagd Oktober 11, 2017 Har du hört hur snacket går att man blir äldre år från år och det är ingenting att göra åt och bara låta åren gå och sen så är det dags att kila runt hörnet för alla ska vi ju vägen vandra jag blir så jävla förbannad dem kan väl hålla sin skit för sig själva det är ingenting för mig jag ska aldrig dö "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 16, 2017 Dela Inlagd Oktober 16, 2017 Jag är skön Vem kan väl förneka Att för mig finns inga förbud Och flickor ska man ha när man vill leka Fast jag tar det kallt mig fångar ingen brud Där är hon och hon får väl duga Här är jag en nordisk sagogud Och hon vill så gärna bli min fruga Men jag tar det kallt mig fångar ingen brud Lockigt hår armar som kan krama Manlig gång stämmans sköna ljud Så undra på att de blir polygamer Men jag tar det kallt mig fångar ingen brud Ja, på mig tänder allt som rör sig Och ibland så blir det hårda bud Tjejer får så ofta nånting för sig Men jag tar det kallt mig fångar ingen tar det kallt mig fångar ingen tar det kallt Mig fångar ingen brud "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2017 Dela Inlagd Oktober 19, 2017 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 I döda vokalisters sällskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 (ändrad) Grym Cortex-cover från Hurula i säsongsfinalen av Ebbots ark Ändrades Oktober 20, 2017 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 Bäst "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 Bäst i Sverige "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 Nytt från Morrissey... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 3 timmar sedan, skrev edvardpop: Nytt från Morrissey... En man som ger ut b-sidor på en 12" som den här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 Om två månader sitter man och lyssnar på Britt-pop på Pattaya Beergarden från 80- och 90-talet. Svårt att börja en kväll bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 20, 2017 Dela Inlagd Oktober 20, 2017 Frugan som snarkarå Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Oh yeah!!! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 Grym snubbe! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 Komentatorerna från en nhl- match med thaimusikgnöl från tempelområdet som bakgrundsmusik. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Oktober 23, 2017 Dela Inlagd Oktober 23, 2017 On 2017-10-21 at 21:41, skrev edvardpop: Oh yeah!!! Firade sin sextioårsdag i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Oktober 23, 2017 Dela Inlagd Oktober 23, 2017 Uppenbarligen inte bara punk,jävligt bra trummis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu