Guest Fredman Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 Den var bra i originalet med The Beatles men här är den fan magisk! Play it laud! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 19, 2017 Dela Inlagd September 19, 2017 (ändrad) En lite annorlunda cover, men bra röst! Ändrades September 19, 2017 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 19, 2017 Dela Inlagd September 19, 2017 När ett band återförenas efter ett antal år så verkar det mest vara för att mjölka ut det sista efter att deras solokarriärer misslyckats. Man ger ut några album sum vanligtvis suger hästballe och på konserterna spelar man bara "gamla" låtars eftersom ingen människa vill höra deras nya alster. Alla band gör i princip så - utom ett band - Deep Purple! När de återförenade Mk2 upplagan 1984 så gav de ut albumet Perfect Strangers som var och är ett album väl i klass med deras klassiska album som In Rock och Machine Head. Finns det något annat återförenat band som gjort det egentligen? https://www.youtube.com/watch?v=gZ_kez7WVUU "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 20, 2017 Dela Inlagd September 20, 2017 Ukrainskor eller amerikanskor? Ser ingen skillnad och hör inte det heller! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 20, 2017 Dela Inlagd September 20, 2017 Finns väl ingen som Kjell Höglund... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 20, 2017 Dela Inlagd September 20, 2017 Arvingarna eller The Damned... Valet är enkelt "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd September 20, 2017 Dela Inlagd September 20, 2017 Saknar när brittpopen krigade på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 20, 2017 Dela Inlagd September 20, 2017 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Khonis: Saknar när brittpopen krigade på Jo, nästan så man känner för att klippa sig... Går en Oasis-dokumentär nu på Svt play. Här en favorit. Ändrades September 21, 2017 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 20, 2017 Dela Inlagd September 20, 2017 Ännu en Oasis-favo från deras första fullängdare... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd September 20, 2017 Dela Inlagd September 20, 2017 Så otroligt bra det här är. Magiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 21, 2017 Dela Inlagd September 21, 2017 Blev positivt överraskad av svt:s nya musiksatsning Ebbots ark. Nu var väl förväntningarna iof sig inte så högt ställda. Bäst var Ane Brun. Satan vilken pipa hon har... https://www.svtplay.se/klipp/15069220/ane-brun--hero?info=visa "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 21, 2017 Dela Inlagd September 21, 2017 Jag var nere på gröna näsan tidigare Chattade med frugan mm Kom hem och fixade lite saker Nu blir det lite musik i hörlurarna .Hittade den här tuben på Roddan där han sjunger J Fogertys sång det ser ju sexigt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 21, 2017 Dela Inlagd September 21, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 21, 2017 Dela Inlagd September 21, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 22, 2017 Dela Inlagd September 22, 2017 Riktig musik. Skapar glädje och energi. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 Mer kul än bra kanske från Japan "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 Få personer kan få en Hammondorgel att låta som Jon Lord kunde, men Joe Satriani kan....på en gitarr! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 Under en filt i Madrid Ligger en flicka på glid Tittar på mannen bredvid Under en filt i Madrid Bakom ett berg i Genève Där får en moder ett brev Från hennes dotter på glid Under en filt i Madrid Framför en stolpe i Bonn Sitter det nu inte nån Endast en tom La Garonne Framför en stolpe i Bonn Men där i vindarnas drev Fladdrar ett brev från Genève Postat nån gång i Bretagne Doftande billig champagne På en bordell i Borås Smörjer en herre sitt krås Bakom ett skjul i Tasjkent Där står ett fönster på glänt Någon har kastat ett skal Genom en jak i Nepal Ingenting är som det skall Solen är blott en marschall Och själv är jag blott en kostym Mamma är bara parfym Pappa förspiller sin tid Under en filt i Madrid Under ett lakan i Prag Ligger en kvinna och jag Sängen är full av resår Sången jag sjunger är svår Omöjlig att komma ur Jag vet då fan inte hur Orden får snart inte rum Jag får väl sjunga mig stum Tonerna trängs i min gom Sätt mig på tåget till Rom Låt mig få sluta min tid Under en filt i Madrid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 En uppdaterad version av Back to back speciellt för wuttan... Såg Pretty Maids för ett par år sedan på Tivoli i Köpenhamn av en ren slump egentligen eftersom jag var i stan på grund av andra åtaganden - men lite roddande med schemat så fick man en rejäl flashback från sin egen ungdom i långt hår och skinnjacka.. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 1 timme sedan, skrev edvardpop: Mer kul än bra kanske från Japan Kul? Mer åt det sjuka hållet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 Så bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 43 minuter sedan, skrev wUThai: Kul? Mer åt det sjuka hållet. Sjukt kul då med andra ord Och sjukt medryckande! Om jag varit onykter hade jag antagligen hoppat upp och ner till den där. Nu orkar jag bara headbanga lite smått sittande Madness brukar vara sjukt roliga. Den här kanske inte är så rolig iof och texten är rätt mörk baserad på en verklig händelse som saxofonistens syster fick erfara då hennes familj tog avstånd från henne. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 23, 2017 Dela Inlagd September 23, 2017 Hiphop från den gamla skolan är inte kattskit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu