uptoyou Inlagd Juni 12, 2017 Dela Inlagd Juni 12, 2017 Simon and Garfunkels låt The Sound of Silence spelad av Disturbed. Helt grym låt Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 15, 2017 Dela Inlagd Juni 15, 2017 (ändrad) Min granne på Vesterbro på 90-talet Ändrades Juni 15, 2017 av KaiserBlood We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 16, 2017 Dela Inlagd Juni 16, 2017 Går alldeles utmärkt att lyssna utan att ha något ljud på.....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 16, 2017 Dela Inlagd Juni 16, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 On 2017-05-27 at 17:05, skrev edvardpop: Utgång i fiskebyn. Då laddar jag upp med Nat King Cole och lite schyssta bongotrummor. The father of rap,n and roll! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 On 2017-06-12 at 15:21, skrev Fredman: Jag brukar säga att Renault och Toyota är bilar för de som absolut inte är intresserade av bilar. På samma sätt är Bruce Springsteen musik för de som inte är särskilt intresserade av musik. Fogerty var en gång i tiden både banbrytande och spännande men det var rätt många år sedan. Men Toyota är 100 gånger bättre än Renååå! Annars så håller jag med allt i texten du skrev! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 https://www.youtube.com/watch?v=gOWX1GykcWo&index=4&list=PLc_ys6ypd_-Pc1iTbGHtgrKmI_ZOnSf98 jaha glömt hur man lägger in saker men det sväger ju eller danish schagetr... håll till godo Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Skiter i länkar och videos. Lyssnar på djävulsmusik, då man måste lämna Thailand för att koreanerna ska få något gjort.......och för att jag tydligen måste göra något för lönen. Ni får en bild från en sniken ekonomiklass med bulkhead som kompensation att jag inte postar någon tube. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 19, 2017 Dela Inlagd Juni 19, 2017 Helt underbar! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juni 21, 2017 Dela Inlagd Juni 21, 2017 Ingen riktig musik,bara låtsas musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2017 Dela Inlagd Juni 21, 2017 2 timmar sedan, skrev Thaiger: Ingen riktig musik,bara låtsas musik Debbie ...................suck “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 Här kommer lite manlig musik, ingen prideskit manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 23, 2017 Dela Inlagd Juni 23, 2017 Min son älskade detta band och har massor av saker kvar till sin lilla dotter som får ärva “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 23, 2017 Dela Inlagd Juni 23, 2017 "Svenska flaggans dag" börjar 2:06 in i klippet. Är visserligen inte nationaldag idag men många tycker ju att midsommarafton borde vara det. Förutom Traste Lindén och Ulf Stureson är även bla Niklas Frisk(Atomic Swing) med här på ett hörn och spelar dragspel. Jag tar bussen in till stan nya byxor, nya skor Lite full. luktar gott går förbi där du bor Jag fick en hundring utav mamma för jag inte skulle stanna Hon har en vän på besök hennes sista försök Det är svenska flaggans dag å den enda som sjunger det är jag Vi skulle mötas vid station sådär en kvart över tre Nu har jag väntat i en timma du får inte var med Så jag tar en promenad i nya byxor, nya skor lite full, luktar gott går förbi där du bor Det är svenska flaggans dag... ("Svenska flaggans dag", Traste Lindéns Kvintett) "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 27, 2017 Dela Inlagd Juni 27, 2017 En Talking Heads cover... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 30, 2017 Dela Inlagd Juni 30, 2017 Varje år som semestern börjar lyssnar jag på den här och mest för raden "I get the news I need from the wheatherreport". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 30, 2017 Dela Inlagd Juni 30, 2017 Beware; that sound That stems from deeps profound The mouth of Hell Where tousand cunning devils dwell Thousand-throated tempter, what musick you make; Melodies of malady, a spark of gasoline hearts! And unto our enemy a dagger that ever stabs The face of sanity and every throat it grabs... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Juni 30, 2017 Dela Inlagd Juni 30, 2017 “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 30, 2017 Dela Inlagd Juni 30, 2017 Bra groove i den här! Ligger på en platta som heter To pimp a butterfly som kom för ett par år sedan. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 30, 2017 Dela Inlagd Juni 30, 2017 Den perfekta kyssen... New Order, lätt en av de bästa och mest inflytelserika pop-orkestrarna som kom fram under 80-talet. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2017 Dela Inlagd Juni 30, 2017 Oh´boy.....eller kanske oboj.....oboy.....eller nått annat......skoj i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 1, 2017 Dela Inlagd Juli 1, 2017 Billion dollar Babies är en av mina favoritplattor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 1, 2017 Dela Inlagd Juli 1, 2017 (ändrad) Beethofen! 4 symph! Ändrades Juli 1, 2017 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 (ändrad) Sportspegelns signaturmelodi var under många år hämtad från Isac Hayes "theme from shaft". Här är The Chosen Fews version i reggaetappning. Ändrades Juli 6, 2017 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu