Thaiger Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Lemmy ler nog i sin himmel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 15 minuter sedan, skrev Thaiger: Gammal men bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Fantastisk låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Den här har det nog klippts miljontals med hövdingar till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Grymt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 >>>>>>>Kanske denna Kanon låt bara att gilla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev Fredman: Fantastisk låt. Håller med. Stor hit 1978, den enda The Motors haft tror jag. Plattan som "Airport" ligger på måste vara en av de första lp-skivorna som införskaffats. Ett tips om man vill muntra upp sig själv lite grand är att sjunga med i refrängen fast på svenska Fast fick jag bara välja en låt med detta band hade jag valt "Here comes the hustler" från 1980... Ändrades December 31, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frequent flyer Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Deprimerande att han är borta.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Vilken trummis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Passar rätt bra nu på nyårsafton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 12 timmar sedan, skrev frequent flyer: Deprimerande att han är borta.... RIP in your rockheaven Bowie! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 1 timme sedan, skrev Thaiger: Vilken trummis Tror nog du e ute efter nått annat här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev audirs2: Tror nog du e ute efter nått annat här! Nej hon är riktigt bra,ge sig på Beethoven Ändrades December 31, 2016 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 7 minuter sedan, skrev Thaiger: Nej hon är riktigt bra,ge sig på Beethoven GRymmmmmmmm, hon ska inte jobba på "Makkdånalds"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Ja nu är det väl dags för Metallica att byta ut dansken //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 (ändrad) Bruce kan slänga sig i väggen Hör den här lilltjejen spela gura. //Broskan Ändrades December 31, 2016 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 scrolla lite sen exploderar det 2 minuter sedan, skrev Broskan: Bruce kan slänga sig i väggen Hör den här lilltjejen spela gura. //Broskan Ja det var mäktigt Tur man har tuben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Mäktigt samma som deras gymnaster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 1 minut sedan, skrev clion: scrolla lite sen exploderar det Exploderar? Det är större risk man somnar till gubbfan Gott nytt år på dig Clion "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Precis nyss, skrev Broskan: Exploderar? Det är större risk man somnar till gubbfan Gott nytt år på dig Clion Samma är du i Flappelandet eller Norge eller ST Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Precis nyss, skrev clion: Samma är du i Flappelandet eller Norge eller ST Stockholm Norge på tisdag igen. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 1 minut sedan, skrev Broskan: Stockholm Norge på tisdag igen. Varför sur smily Du får ju träffa din vackra darling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu