kenke Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Grymma Nordmän! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 45 minuter sedan, skrev audirs2: Grymma Nordmän! vårfoer goerer ni på dette viset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 21 timmar sedan, skrev Isan Lover: Hej Mvh isan lover lite smörigt gillar suzi bättre såhär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Någon MPR som var där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 (ändrad) En grymt bra boogie låt Ändrades December 13, 2016 av LOSForever Text Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Fel skulle vara denna,Joan Jett lirar Ramones. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 den här låten är det bästa. Santana och Rob Thomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 För 40 år sedan så släppte Rush albumet 2112, finns nu ommixad på Spotify, den här är heller inte så dum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Gillar den här lite upphottade versionen av en annars ganska trött gammal poplåt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Sitter och skissar på lite knäck från området i den Gyllene trianglen, shan state och Laos och vad är bättre då än att lyssna på "Opium Trail" Med Thin Lizzy.. Faller alla bitarna på plats kommer det att bli en episk resa! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Traskar vidare, min favorituppsättning av Black Sabbath var med Dio. Jag vet inte, Ozzy är inte min grej riktigt. Ozzy är inte ens två i min bok det är Tony Martin. Men Dio är bäst... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Robert Wyatt har varit rullstolsbunden sedan början av 70-talet då han ramlade ner från ett fönster på 4:e våningen när han rökte på. Har för mig att han kommenterat händelsen med att det inte gjorde så mycket eftersom han ändå var så lat. I "Shipbuilding" sjunger Robert Wyatt med sin sedvanligt karaktäristiska röst. Elvis Costello skrev texten som en reflexion över Falklandkriget 1982. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=uyYQJPSZ_bk&list=RDuyYQJPSZ_bk Citat Citat Woops men det är en fin sång kul tv serie och avsnittet denna kommer ifrån är kul och lite relevant för turismen.... Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 MC! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Prong. Tommy Victor, kingen av riff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Tredje advent stämningen vid morgon kaffet hålls uppe med Jul med Eddie Meduza - En högtidsstund I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Igår var jag på konsert på fryshuset. Inte Kent som halva stan var på.Först ut Grand Magus som var riktigt bra.Sedan Bohemot som jag orkade lyssna på en kvart ungefärSist men inte minst Amon Amarth som var kanon.Sedan gav mina ben upp så jag fick ta taxi hem. Inga Lennart Nilsson bilder direkt heller.O&OSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 3 timmar sedan, skrev Peolito: Igår var jag på konsert på fryshuset. Inte Kent som halva stan var på. Först ut Grand Magus som var riktigt bra. Sedan Bohemot som jag orkade lyssna på en kvart ungefär Sist men inte minst Amon Amarth som var kanon. Sedan gav mina ben upp så jag fick ta taxi hem. Inga Lennart Nilsson bilder direkt heller. O&O Skickat från min iPhone med Tapatalk Dåligt ljud tycker jag, hör inget alls! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 För metalheads och andra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu