Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

473

22 minuter sedan, skrev wUThai:

Grym! Bara 13 min lång. :)

Inget illa menat, men hur fan kan du lyssna på det? Man får ju huvudvärk för mindre.

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev kalasbullen:

Inget illa menat, men hur fan kan du lyssna på det? Man får ju huvudvärk för mindre.

Det är ju bra skit! Frugans favoritlåt med Slayer då? Passar den bättre? 

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev wUThai:

Det är ju bra skit! Frugans favoritlåt med Slayer då? Passar den bättre? 

Utan att ha överdriven koll på hårdrocksgenren så måste väl Slayer vara ett av de hårdaste hårdrockbanden i alla fall...

Fö är det inte utan att man blir sugen på att skaffa sig ett par svarta läderbrallor :)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Svenska Refused är ganska hårda och den här skulle säkert passa förträffligt att lyfta skrot till.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

P.g.a Enis fastnade jag för den här covern med den unga och duktiga trummisen.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Björn Olsson måste vara en av de mer inflytelserika i svenskt musikliv, först som medlem i band som Union Carbide

och Soundtrack of our lives, sedan som producent för en rad artister så som Håkan Hellström och nu senast Hurulas

makalösa andra fullängdare. Fast Björn har ju gjort några soloalbum också. Här ett smakprov från ett av dem som

påminner väldigt mycket om Bo Hansson(Sagan om ringen), organisten som spelade ihop med Loffe Carlsson några

år i slutet på 60-talet. Gåshud...

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Broskan:

P.g.a Enis fastnade jag för den här covern med den unga och duktiga trummisen.

//Broskan

1986 gled man runt i Florida i en sprillans ny Bildresultat för chrysler fifth avenue och den låten gick i radiokanalerna hela dagarna :great:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

1986 gled man runt i Florida i en sprillans ny Bildresultat för chrysler fifth avenue och den låten gick i radiokanalerna hela dagarna :great:

Jag var i New York första gången då och du har rätt den spelades otroligt mycket då på alla radiostationer.

NYC-86.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎12‎-‎11 at 03:28, skrev Enis:

Kanonbra en en mina favo låtar också undrar hur mycket bättre hon kan bli?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...