Khonis Inlagd September 19, 2016 Dela Inlagd September 19, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 20, 2016 Dela Inlagd September 20, 2016 15 timmar sedan, skrev Khonis: De var bättre förr s.a.s. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 20, 2016 Dela Inlagd September 20, 2016 Så här lät det förr åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 21, 2016 Dela Inlagd September 21, 2016 On 9/16/2016 at 23:11, skrev Boa52: Det verkar viktigt vad man lyssnar på. Om ni lyssnar på det ena eller det andra, so what. Har ni inget annat att göra, Huva För många människor är musik lika viktigt som att gå på toa. Det är en del av vardagen. Men du verkar ha fastnat i din lilla värld, kanske ska höja blicken lite? Vara lite ödmjuk inför andra folks behov och tankar? Själv lyssnar jag på P4. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 21, 2016 Dela Inlagd September 21, 2016 Vilket ös! Vilket lyckopiller! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 21, 2016 Dela Inlagd September 21, 2016 Lite kul... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 21, 2016 Dela Inlagd September 21, 2016 ok varförm inte lite mer mongoliskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2016 Dela Inlagd September 21, 2016 Den här svenskan borde bli mera spelad på radion tycker jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Länge sedan man hörde denna! Lita Ford, född i England men bor i USA! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 On 2016-08-27 at 19:08, skrev edvardpop: Nästan så man blir sugen på att dricka öl Och vad har min herre emot en sådan stärkande dryck, som bringar både glädje och skratt? Just nu en gammal filmklassiker.......Snake Plisken....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Och vad har min herre emot en sådan stärkande dryck, som bringar både glädje och skratt? Just nu en gammal filmklassiker.......Snake Plisken....... Måste se Flykten från New York snart igen. Var ett tag sedan nu. Grymt soundtrack som bidrar till en lite speciell stämning. Beträffande stärkande dryck har jag inget alls emot det så länge anledningar till att fira finnes. Annars kan det lika gärna vara. Orups "Drick inte när du är ledsen" hade passat fint nu på temat men eftersom jag föredrar Olle Ljungströms och Nisse Hellbergs duett får det bli den istället här. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Apropå Orup förresten... Vilken låt! Vilken text! har hamnat i en ny belägenhet jag är ensam i min lägenhet ett liv utan kvinna är ett liv för en man ingen lånar mina kläder mer ingen stökar till och ingen skräpar ner jag sover så länge jag vill och jag kan men för er som orkar höra på det finns nåt som jag inte kan förstå varje kväll på vägen hem köper jag mat för en det är inte nyttigt för en man att leva ensam det är inte bra för ens förstånd "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Exakt just nu: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 24, 2016 Dela Inlagd September 24, 2016 Doo ter tam-tamae tueng tam kab chan daï !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 26, 2016 Dela Inlagd September 26, 2016 Pinfärskt nytt från de koreanska brudarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 26, 2016 Dela Inlagd September 26, 2016 Här tar man åxå av sig SKORNA! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 26, 2016 Dela Inlagd September 26, 2016 Afro brukade vara ett givet attribut för dem som lirade soul under 70-talet. Dem här grabbarna är från Chicago. One month ago today I was happy as a lark But now I go for walks To the movies, maybe to the park I have a seat on the same old bench To watch the children play, huh You know tomorrow is their future But for me just another day They all gather around me, huh They seem to know my name We laugh, tell a few jokes But it still doesn't ease my pain I know I can't hide from a memory Though day after day I've tried I keep sayin' she'll be back But today again I've lied Oh, I see her face everywhere I go On the street and even at the picture show Have you seen her Tell me have you seen her "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2016 Dela Inlagd September 26, 2016 On 2016-09-23 at 20:01, skrev Naam kaeng: Och vad har min herre emot en sådan stärkande dryck, som bringar både glädje och skratt? Just nu en gammal filmklassiker.......Snake Plisken....... On 2016-09-23 at 23:02, skrev edvardpop: Måste se Flykten från New York snart igen. Var ett tag sedan nu. Grymt soundtrack som bidrar till en lite speciell stämning. Beträffande stärkande dryck har jag inget alls emot det så länge anledningar till att fira finnes. Annars kan det lika gärna vara. Orups "Drick inte när du är ledsen" hade passat fint nu på temat men eftersom jag föredrar Olle Ljungströms och Nisse Hellbergs duett får det bli den istället här. John Carpenter en undervärderad filmregissör och musikskapare In the Mouth of Madness ..... så djävla bra Inte så bra låt men Big trouble in little china.... en så bra rulle "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 On 2016-09-21 at 09:26, skrev ragson: För många människor är musik lika viktigt som att gå på toa. Det är en del av vardagen. Men du verkar ha fastnat i din lilla värld, kanske ska höja blicken lite? Vara lite ödmjuk inför andra folks behov och tankar? Själv lyssnar jag på P4. Jag med, P4 Vaken, Kalmar lokalradio varje morgon och dag samt mycket lyssnade Lördagar och Söndagar bland annat på Lördag med Lisa, Ring så spelar vi, Ulf Elvings Låtar vi minns och SöndagsMorgan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Pimmes bästa! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Från 1980. På den tiden då all musik gavs ut i fysisk form... Been out all night I needed a bite I thought I'd put a record onI reached for the one with the ultra-modern label and wondered where the light had gone It had a futuristic cover lifted straight from buck rogers The record was so black it had to be a con The autochanger switched as I filled my sandwich And futuristic sounds warbled off and on "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Oktober 4, 2016 Dela Inlagd Oktober 4, 2016 En fantastiskt vacker...........................................................................röst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Oktober 5, 2016 Dela Inlagd Oktober 5, 2016 schyssta dojjor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu