edvardpop Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 26 minuter sedan, skrev clion: Den bästa tryckaren Detta var 1969 på Partille ungdomsgård på den tiden 1969 fans inte alkohol på tapeten det var smygröka eller det tuffaste Snusa och det skulle jag ju prova på ( De här för Kongo och Tommy ) Det fanns en bensinmack granne med Partille kyrka 1979 och där körde jag in min P 1800 hundra för å tvätta jag hade ju köpt en dosa i Sävedalen å spydde som fan i tvätthallen .Detta var 1969 å jag hade ju mina kompisar i Partille mina föräldrar hade ju en stuga som sen blev en sommarstuga och sen en kåk ja där har jag växt upp i Öjersjö nåväl til sången Första tryckaren jag hade med en tjej var på ungdomsgården första gången jag vara när en tjej Men nu är det nya puckar Brusan är född 1949 19 sept och jag 19 juli Du får en karma för storyn och Fats Domino, Herr Clion. Fast detta tragglande med Brusan...nja, jag vet inte. Läste om en snubbe på 69 bast som gick på Way Out West varje år och upptäckte en massa ny musik medans hans kompisar satt fast med Creedence, Bruce och Stones. "De har fastnat i gubb-träsket", var hans åsikt om det där. Som en av de största upplevelserna på tidigare nämnda festival räknade han Broder Daniel vilket väl var nästan lika oväntat som när farsan som är över 80 en kväll påstod att det var nåt speciellt med Kurt Cobain... Får bli en låt med Nirvana bara för det. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 1 timme sedan, skrev Drivern: Jäkla säkert blås på gubbarna! Joe e cool åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 Lite lättlyssnad pop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 Många kockar kan göra god soppa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 1 minut sedan, skrev Fredman: Många kockar kan göra god soppa. Denna LP har man i gömmorna! Just det,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,LP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 Mick Jones Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 11, 2016 Dela Inlagd September 11, 2016 P3 Dokumentär - Dråpmisstänkta läkaren på Astrid Lindgrens barnsjukhus http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/773825?programid=2519&playepisode=773825 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 13, 2016 Dela Inlagd September 13, 2016 Apropå Mikkey Dees byte från hårda Motorhead till lite mindre hårda Scorpions drog jag mig till minnes Buddy Rich som var en amerikansk trumslagare och orkesterledare tillika stor inspirationskälla till förstnämnde. Buddy(roligt namn förresten) avled 2 april 1987 strax före en inplanerad hjärtoperation. Ryktet säger att han blev tillfrågad av en sköterska om han var allergisk mot någonting. Han sägs ha svarat "Ja, mot countrymusik". "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 15, 2016 Dela Inlagd September 15, 2016 Frankie Boy... That's life that's what people sayYou're riding high in AprilShot down in MayBut I know I'm gonna change that tuneWhen I'm back on top, back on top in June "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 En riktigt fredagslåt och här får man en ledtråd till varför det heter Yxbyn eller hur Wuttan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 Något Mongoliskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 Det verkar viktigt vad man lyssnar på. Om ni lyssnar på det ena eller det andra, so what. Har ni inget annat att göra, Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 23 minuter sedan, skrev Boa52: Det verkar viktigt vad man lyssnar på. Om ni lyssnar på det ena eller det andra, so what. Har ni inget annat att göra, Huva Gå på sängen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 1 timme sedan, skrev Boa52: Det verkar viktigt vad man lyssnar på. Om ni lyssnar på det ena eller det andra, so what. Har ni inget annat att göra, Huva Ja, och själv verkar du ha fullt upp.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 Hon har en pipa som heter duga! Boa blir 2,a där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 17, 2016 Dela Inlagd September 17, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 17, 2016 Dela Inlagd September 17, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 17, 2016 Dela Inlagd September 17, 2016 (ändrad) On 16 september 2016 at 18:11, skrev Boa52: Det verkar viktigt vad man lyssnar på. Om ni lyssnar på det ena eller det andra, so what. Har ni inget annat att göra, Huva Det verkar viktigt för dig att trots vissa problem försöka uttrycka vad du tycker i så många trådar du bara kan här på forumet. Nu har du hittat hit. Å andra sidan, om du tycker det ena eller andra, so what? Har du inget annat att göra, Huva... Eller så kan man uttrycka sig som Mattias Alkberg gjorde i Värvet för ett tag sedan: "Det är väl ett stort fel numera att alla tror att deras åsikter är värdefulla. Det är dem ju inte." Så här låter han förresten. Texten kanske tilltalar Det är klart att man har tattdragit folköl en hel nattutan att gå utanför dörrnfast man visste det var dumtvart på väg men sen runt tolvlegat avsmälld på nåt golvi nån annas lägenhetsom om det vore nåt med detSäg det till migkolla på dig självvilken fyllskalledet har blivit av digTack men jag vill inte hajag har fått nog och det är brapröva säg det det själv nån gångsäg det hela natten långtycker om att dricka sprithelt och hållet min musikmen tänk om allting vore kängtänk vad öronen fick dängSäg det till migkolla på dig självvilken fyllskalledet har blivit av dig Ändrades September 17, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 17, 2016 Dela Inlagd September 17, 2016 1 timme sedan, skrev edvardpop: Det verkar viktig för dig att trots vissa problem försöka uttrycka vad du tycker i så många trådar du bara kan här på forumet. Nu har du hittat hit. Å andra sidan, om du tycker det ena eller andra, so what? Har du inget annat att göra, Huva... Eller så kan man uttrycka sig som Mattias Alkberg gjorde i Värvet för ett tag sedan: "Det är väl ett stort fel numera att alla tror att deras åsikter är värdefulla. Det är dem ju inte." Så här låter han förresten. Texten kanske tilltallar Det är klart att man har tattdragit folköl en hel nattutan att gå utanför dörrnfast man visste det var dumtvart på väg men sen runt tolvlegat avsmälld på nåt golvi nån annas lägenhetsom om det vore nåt med detSäg det till migkolla på dig självvilken fyllskalledet har blivit av digTack men jag vill inte hajag har fått nog och det är brapröva säg det det själv nån gångsäg det hela natten långtycker om att dricka sprithelt och hållet min musikmen tänk om allting vore kängtänk vad öronen fick dängSäg det till migkolla på dig självvilken fyllskalledet har blivit av dig Tack, den där var bra, passar in på många här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 17, 2016 Dela Inlagd September 17, 2016 Winners and losers which one am IIs it the same under the sky? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 19, 2016 Dela Inlagd September 19, 2016 Ja när man scrolar så ser man hur olika musik intressen vi har.Å jag tänker va e det :Mitt är de här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 19, 2016 Dela Inlagd September 19, 2016 2 timmar sedan, skrev clion: Ja när man scrolar så ser man hur olika musik intressen vi har.Å jag tänker va e det :Mitt är de här Brusan igen Dessutom, samma låt som du la in förra gången "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu