Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?

Farang

Recommended Posts

Såg några klipp med AC/DC med fettot Axl Rose som sångare, det har gått utför med det bandet och hoppas Angus avslutar det hela eller plockar in en sångare som iallafall påminner om the one and only Bon Scott..

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

• Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

1016

• edvardpop

773

• audirs2

608

• kenke

473

Laetitia Sadier från Stereolab. Kontemplativt och meditativt med fransk brytning.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Ibland så byter man ut hårdrocken mot nått vackert, sedan hårdrock igen för hela slanten!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev audirs2:

Ibland så byter man ut hårdrocken mot nått vackert, sedan hårdrock igen för hela slanten!

Du ska enbart lyssna på ljudet från migsvetsen,så den är rätt inställd.Det är viktigt att inbränningen i kälsvetsen blir bra he he.

Ändrades av B747

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Flickan från Rovaniemi har nu åkt ner till England och sjungit för X-factor! Vilken brutta! :heat:

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

Du ska enbart lyssna på ljudet från migsvetsen,så den är rätt inställd så inbränningen i kälsvetsarna blir bra he he.

Skål då! :drinks:

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev audirs2:

Skål då! :drinks:

Kippis Audi.Tack för senast,det var roligt att träffas.:thumbsup:

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev B747:

Kippis Audi.Tack för senast,det var roligt att träffas.:thumbsup:

Du skall då alltid överdriva,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ja ja, skål igen då! Kul här med att se på dig! :im_happy:

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev audirs2:

Du skall då alltid överdriva,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ja ja, skål igen då! Kul här med att se på dig! :im_happy:

Danke schön.:thumbsup:

Dela på andra sajter

Aldrig varit överdrivet förtjust i hip-hop men dessa basgångar var ta mig fan som gjorda för en tur genom den

lilla pittoreska trästaden(som jag dessvärre verkar fastnat i) på näst intill oanständigt hög volym, iförd gula

solglasögon i en gammal rostig krockskadad Toyota.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Kul!

Dela på andra sajter

För ett par år sedan sjöng Luke Haines om en grävling vid namn Nick Lowe. Här sjunger han om Baader Meinhof...

We made the cops look dumb
we made the cops feel fine
hi kids it's a beautiful night
Rudi said "we've got to get wise"
and we've got to get armed'
Its a surveillance state operation
rich kid with a gun

Al-Fatah in Palestine with the P.L.O.
she put the kids in a P.F.L.P. camp
six months ago, six months ago
Rudi said we've got to get wise
and we've got to get armed
It's a sham - suicide patricide
rich kid with a gun 

Child of Eva - what have we gained
I had a dream - that every dog has it's day
Rudi said it's this and it's that
but I know I can't wait
It's a tyre slash night
Michael Baumann - Summer of hate

Dela på andra sajter

Afghansk rap. Brudar till salu...

Dela på andra sajter

De artister vars plattor snurrade mest frekvent på skivtallriken 1982. Pink Floyd, AC/DC, Madness...och Peter Gabriel.

Dela på andra sajter

Fantastisk tjej. Fantastisk video.

Dela på andra sajter

Den bästa tryckaren Detta var 1969 på Partille ungdomsgård på den tiden 1969 fans inte alkohol på tapeten det var smygröka eller det tuffaste Snusa  och det skulle jag ju prova på ( De här för Kongo och Tommy ) Det fanns en bensinmack granne med Partille kyrka 1979 och där körde jag in min P 1800 hundra för å tvätta jag hade ju köpt en dosa i Sävedalen å spydde som fan i tvätthallen .Detta var 1969 å jag hade ju mina kompisar i Partille

mina föräldrar hade ju en stuga som sen blev en sommarstuga och sen en kåk ja där har jag växt upp i Öjersjö nåväl til sången Första tryckaren jag hade med en tjej var på ungdomsgården första gången jag vara när en tjej

Men nu är det nya puckar Brusan är född 1949 19 sept och jag  19 juli

Dela på andra sajter

Energisk engelsk negress rappar över tuffa beats.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...