audirs2 Inlagd Augusti 4, 2016 Dela Inlagd Augusti 4, 2016 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Thaiger: http://www.b72.at/location Här Han e fan grym asså!DEt låter lite som Irländsk folk musik blandat med rock och Indie! Tänker mig Neil Young här åxå! Ändrades Augusti 4, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 4, 2016 Dela Inlagd Augusti 4, 2016 Brusan och jag är jämngamla 67 år jag 19 juli Brusan 19 September Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 4, 2016 Dela Inlagd Augusti 4, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Nu är man vaken i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Lite finstämd musik från David Byrne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 John Goodman sjunger Talking Heads med kanske deras bästa text ever. "People like us (Gonna make it because) We don't want freedom We don't want justice We just want someone to love." I löw it! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Från Canada bokad i Las Vegas i flera år Shaina Twain https://youtu.be/cgFLdewM1ys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Ingen sommar utan Eggstone. Lundabandet gjorde storstilad comeback tidigare under våren efter att hela 19 år hunnit passera sedan senaste albumet. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Roligare än bra kanske "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 1 timme sedan, skrev edvardpop: Roligare än bra kanske Ha ha lite som Walldorfskolan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Sköna Thailåtar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Cheap Tricks senaste album Bang, Zoom, Crazy … Hello från 2016 låter helt fantastiskt bra. Hur kan ett sådant gammalt gäng fortfarande göra så pass bra musik? Hatten av tycker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Oxygene part 4 är bra..bland annat. Sedan gillar jag när han lirar laserharpa Samma här just nu inne på E-mantra & Koan men ibland blir det Sabbath eller något hårdare, men bevare mig för "trötta trudelutter" lugna favoriter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 10 år sedan men får samma härliga känsla när jag lyssnar på den här låten. https://youtu.be/1jkH7An7dKk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Och eftersom min underbara thai tjej och numera fru är med på denna video Spelar hon den många ggr per år men det är ok hon är underbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 44 minuter sedan, skrev bert51: Och eftersom min underbara thai tjej och numera fru är med på denna video Spelar hon den många ggr per år men det är ok hon är underbar. Lyllo och efter den så kan jag tom förlåta dig att du besudlade tråden med Backstreet Boys! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Ok bra du vet känslorna tar över ibland både på gott och ont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Jag är heller inte fan av bsb men tar du med just den här specifika låten På ett party så kommer du att se att "dösköttet"hos personer som normalt Inte rör på sig kommer att " vakna till" och det blir en "jävla fart" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Dricker öl och är rädd om min kvinna. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Augusti 6, 2016 Dela Inlagd Augusti 6, 2016 (ändrad) Nya Sek Loso låten, till hans 20 års jubileum i november Ändrades Augusti 6, 2016 av Pingislover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2016 Dela Inlagd Augusti 6, 2016 Dricker öl och är rädd om min kvinna. Min gamla bandkollega och även samma gubbe som driver Raubtier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Lite morgongodis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Country + Motorhead = Supersuckers YEAHHHH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 On 2016-08-05 at 16:20, skrev bert51: Och eftersom min underbara thai tjej och numera fru är med på denna video Spelar hon den många ggr per år men det är ok hon är underbar. Kör min favo med ett par pilsner Vem av darlingarna är det då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu