Cavemannen Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Just nu lyssnar jag oavbrutet på nya Kent, men rätt som det var så kom en gammal fin sång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 I dag är det naturligtvis denna låt. Helskön text. " Jag tar bussen in till stan nya byxor nya skor lite full luktar gott går förbi där du bor Jag fick en hundring utav mamma för jag inte skulle stanna hon har en vän på besök hennes sista försök " Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 En låt för dagen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Ytterligare en passande för dagen... Vilken tur lilla jag har haft, jag känner mig så hedradAtt få växa upp i ditt sköte, är ett privilegium som få har haftSå tack mor och far, tack mina lärareOch tack alla vi alla vi som har det så braSverige, Sverige fosterlandSäg mig är det verkligen sant? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 En till med temat för dagen. I would like to live in SwedenWhen my work is doneWhere the snow lies crisp and even'Neath the midnight sunSafe and clean and green and modernBright and breezy, free and easySweden, Sweden, Sweden, in SwedenI am gonna live in SwedenPlease don't ask me whyFor if I were to give a reasonIt would be a lieTall and strong and blonde and blue eyedPure and healthy, very wealthySweden, Sweden, Sweden, in SwedenI'll grow wings and fly to SwedenWhen my time is comeThen at last my eyes shall see themHeroes everyoneIngmar BergmanHenrik IbsenKarin LarssonNina PerssonSweden, Sweden,SwedenIn Sweden "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 (ändrad) Ok, en sista en här då... Let me tell you about Sweden Only country where the clouds are interesting Big brother says it's the place to go Too much time to think, too little to do Too much time to think, too little to do Too much time, too little to do 'Cos it's all quiet on the Eastern front Fluctuations at a minimum Hypochondriac tombstone Sense of humour's gone astray somewhere Too much time to think, too little to do Too much time to think, too little to do Too much time, too little to do 'Cos it's all quiet on the Eastern front Cumulus nimbus floats by Fluctuations at a minimum Hypochondriac tombstone Big brother says it's the place to go It's all quiet on the Eastern front (All quiet on the Eastern front) It's all quiet on the Eastern front (All quiet on the Eastern front) It's all quiet on the Eastern front It's all Quiet The Stranglers(dem är från England) hade visst även gjort den på svenska... Ändrades Juni 6, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Bra låt av vår egen kung We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Lite nordkoreanskt dragspel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Liberias svar på Jimmi Hendrix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Duktig Spanjorska! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Lite mysigt kul så länge det varar Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Så vackert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Jaha önskar mig mer modern muziik Men det här 'är kul och är lite konstnärligt inspirerande. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 Lite finsk musik blev det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 Bruden kan ju vrida på strängarna riktigt bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 15, 2016 Dela Inlagd Juni 15, 2016 Jaha det svänger ju trallvänligt och ber ju om en cover karrioki nån? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Musik från filmen O´brother where are thou med George Clooney..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 21, 2016 Dela Inlagd Juni 21, 2016 Sysselmannen med Winnerbäck på spotify. Riktigt bra låt! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 21, 2016 Dela Inlagd Juni 21, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 22, 2016 Dela Inlagd Juni 22, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juni 23, 2016 Dela Inlagd Juni 23, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2016 Dela Inlagd Juni 23, 2016 Lite fin musik! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2016 Dela Inlagd Juni 23, 2016 Var det inte den tjockisen som "doomdansade" genom scengolvet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu