Farang Inlagd September 13, 2008 Dela Inlagd September 13, 2008 Startar denna tråd delvvis för att retas. och för att. Just nu lyssnar jag på Ultima Thule - Gleipner member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gurragul Inlagd September 13, 2008 Dela Inlagd September 13, 2008 Harrison Ford, tv400 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd September 13, 2008 Dela Inlagd September 13, 2008 Carl jularbo och Pepparn underbar musik det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 13, 2008 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2008 helt fucking otroligt. Boney M dök upp med Sunny, antar att det är straffet för att man har winamp på random? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd September 13, 2008 Dela Inlagd September 13, 2008 Metallicas ny skiva death magnetic :5: helt klart grymm en tillbakagång till kill e`m all soundet Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd September 13, 2008 Dela Inlagd September 13, 2008 JUST NU TYYYYYYST!!!!!!!!! ANNARS LITE BARNSKRIK....inte mycke,men ändock!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Just nu reklam på TV4 mellan det Nyhetsmorgon. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swartpe Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 3 förfriskade holländare samt james Blunt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomcat Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Janne Bokvist och Eje Elgh. Och så en massa härligt ljud från GP2-bilar på Monza. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Brummet från min dator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Långrygg Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Black Stone Cherry's nya platta som släpptes 19:e augusti. Fantastisk skiva, de gjorde även den bästa spelningen på Sweden Rock i år. http://www.youtube.c...h?v=Wmr8D3JBsvg Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Förutom allt kacklande från köket så försöker jag avnjuta Lundells Ripp Rapp Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Takida Grym Peterfisk7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Rosen och fjärilen..Hootenanny Singers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sanuk Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Quote Metallicas ny skiva death magnetic helt klart grymm en tillbakagång till kill e`m all soundet Ok, som en hårdrockare det här kan jag inte riktigt hålla med om, anser snarare att de har blivit lite tondöva eller för mycket sprit och droger eller vad det nu kan vara, något "kill 'em all" sound är det definitivt inte, men det är bara vad jag tycker Själv är jag inne i en period med mycket tyska och finska i lurarna, just nu In Extremo :5: , konstigt men gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Jag lyssnar oavbrutet på frugan. [move]Lyhörde Arne[/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Stefan-P Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Farang, "Startar denna tråd delvvis för att retas. och för att..." Mmmm, kul kille. Hoppas du mår bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Axell Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Nån som lyssnar till Ultima Thule och Boney M... Vad kan du vänta dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leksandstars Inlagd September 14, 2008 Dela Inlagd September 14, 2008 Just nu spelar jag mycket 70 tal hemma. Uriaha Heep Lady in black. grym låt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 15, 2008 Dela Inlagd September 15, 2008 Quote Just nu spelar jag mycket 70 tal hemma. Uriaha Heep Lady in black. grym låt Är det inte dags för TRO HOPP OCH KÄRLEK nu när hockey´n startar? MVH Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leksandstars Inlagd September 15, 2008 Dela Inlagd September 15, 2008 Quote Är det inte dags för TRO HOPP OCH KÄRLEK nu när hockey´n startar? MVH Baa Det blir väl som vanligt. Suveräna i serien och sen en faller hela allt i slutspelet Men TRO, HOPP OCH KÄRLEKEN den e där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf1975 Inlagd September 15, 2008 Dela Inlagd September 15, 2008 Alltid hårdrock, just nu "All that remains" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2008 Dela Inlagd September 15, 2008 Job 2 do,suveräna Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd September 15, 2008 Dela Inlagd September 15, 2008 Job 2 Do! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2008 Dela Inlagd September 15, 2008 Thailändsk reggiegrupp,avslappnande skön musik Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu