andrejsdenruskige Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Idag så är väl Korats största attraktion JFK. Men på söndag landar en annan attraktion, nämligen jag! Sedan får vi se hur mycket bilder och dokumentation av diverse attraktioner det blir. Den som lever får se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Mars 9, 2012 Dela Inlagd Mars 9, 2012 Idag så är väl Korats största attraktion JFK. Men på söndag landar en annan attraktion, nämligen jag! Sedan får vi se hur mycket bilder och dokumentation av diverse attraktioner det blir. Den som lever får se. Ja inte blev det väl så många! Jag får väl fortsätta leva i ovisshet om atraktionen Andrejdr. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 9, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2012 Ja, denna tråd hade jag slarvat bort. Har inte blivit något av det jag skrev. Får se om jag glömmer bort tråden igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.