Duracell Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Ett tips på en spännande thriller "Pawn". En diner utsätts för ett väpnat rån. De tre rånarna letar dock efter något mycket mer åtråvärt än bara pengar. När kassavalvet skyddas av ett tidslås kan de inte annat än vänta och med polisen utanför förvandlas rånet till ett tätt gisslandrama. Men det finns fler med intressen för det tilltänka bytet. http://youtu.be/uADqhdOpDu0 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 The Imposter Kan rekommendera The Imposter en dokumentär möter thriller. En ung pojke som försvann men återvände till sin familj i Texas efter tre år. Han är på många sätt som de minns honom,även om han har börjat prata med fransk brytning och hans utseende har förändrats. Men desto märkligare saker kommer upp till ytan när en utredare börjar ställa frågor. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 The Iceman -I New Jerseys lugna förort bor Richard Kuklinski. En hängiven make, familjefar och vår tids mest ökända yrkesmördare. I denna verklighetsbaserade maffiathriller följer vi honom från hans laglydiga dagar med frun Deborah till upptäckten av den lokala gangstern Roy Demeo som introducerade honom till yrkeslinjen som under 30 års tid skulle komma att kräva mer än hundra liv. Bra rulle Skulle sett den men har inte blivit av ännu, tack för påminnelsen. Finns även en del dokumentärer om denna herre, tex denna... Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 The Iceman -I New Jerseys lugna förort bor Richard Kuklinski. En hängiven make, familjefar och vår tids mest ökända yrkesmördare. I denna verklighetsbaserade maffiathriller följer vi honom från hans laglydiga dagar med frun Deborah till upptäckten av den lokala gangstern Roy Demeo som introducerade honom till yrkeslinjen som under 30 års tid skulle komma att kräva mer än hundra liv. Bra rulle Okay, väcker intresse. Måste se den. Tydligen visste hans familj inget när han greps. Är det verkligen möjligt. Får mig osökt att tänka på "Icepick", karaktären från den undre världen i serien Magnum med Tom Selleck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Kan rekommendera den franska action/thrillern "Le Guetteur". En detektiv är nära att gripa en grupp bankrånare han länge bevakat, men en krypskytt på taket ser till att gänget klarar sig ur fällan. I eldstriden skadas en av rånarna allvarligt och de tvingas överge sin plan. I samma stund startar en besatt jakt på den mystiske krypskytten. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 White house down Typisk amerikansk action patriotisk film, lite typ Die Hard. 2 timmars action, that's it. http://www.imdb.com/title/tt2334879/ manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 The Internship handlar om Billy McMahon (Vince Vaughn) och Nick Campbell (Owen Wilson) som spelar två äldre säljare som efter att ha fått sparken inser att de är dinosaurier i dagens digitala värld. I hopp om att starta om lyckas de bluffa sig till två eftertraktade praktikplatser på Google med efterföljande kaos som resultat. Lite smårolig och trevlig rulle Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 The Internship handlar om Billy McMahon (Vince Vaughn) och Nick Campbell (Owen Wilson) som spelar två äldre säljare som efter att ha fått sparken inser att de är dinosaurier i dagens digitala värld. I hopp om att starta om lyckas de bluffa sig till två eftertraktade praktikplatser på Google med efterföljande kaos som resultat. Lite smårolig och trevlig rulle Mycket Googleporr men helt OK. Föreslog den för HC. Han sade BLÄÄÄHHH ... haha.. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Linda Lovelace blev 1970-talets mest omtalade kvinna efter porrfilmen "Långt ner i halsen", som blev en sådan succé att den gjorde hårdporren rumsren. Men bakom kameran utspelades en annan historia fylld av övergrepp, misshandel och droger där Lovelace var en fånge i sitt eget äktenskap till producenten Chuck Traynor. Helt ok film om världens mest kända p-rulle Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Prisoners, grym rulle och Hugh Jackman strålande! http://www.imdb.com/title/tt1392214/?ref_=nv_sr_1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Lite smårolig och trevlig rulle Skön film... Såg 2 Guns nyss Ok lördagsunderhållning... Buddyactionkomedimovie /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Såg 2 Guns nyss All right! Är Denzel lika skön som han är i Training Day? Känns nästan, enligt handlingen, som en liknande rulle fast Ethan Hawke är utbytt mot Mark Wahlberg. Åtminstone poliser i en något tillspetsad historia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Prisoners, grym rulle och Hugh Jackman strålande! http://www.imdb.com/title/tt1392214/?ref_=nv_sr_1 Japp, mycket bra film... Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 The Vire Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Kollade psis på "Hunger games 2". Tung och kraftfull. Vilka häftiga kläder och miljöer, slutet banar för en 3a misstänker jag. http://www.imdb.com/title/tt1951264/?ref_=hm_cht_t1 mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Jobs http://www.imdb.com/title/tt2357129/ Liten spoiler alert. - Älskar man apple ska man inte se den för den visar vilket kräk Jobs var. - Hatar man apple ska man absolut se den I mitt tycke mycket bra spelat av Ashton Kutcher. Läste nånstans att han försökte sig på Jobs fruktdiet men han blev så sjuk så han fick uppsöka sjukhus. Tror inte han testa Jobs LSD-diet dock. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Lone Ranger.. sicken skräpfilm. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Kan däremot reka remaken av Maniac (2012) med Elija Wood En fantastiskt liten rulle med mera obehagskänsla än skräck. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Lone Ranger.. sicken skräpfilm. Å jag som ladd..köpt denna film nyss “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Lone Ranger.. sicken skräpfilm. Äh jag tycker den var lite smårolig. Inte alls usel. Smaken är som bekant delad Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Jag gillade verkligen Kick Ass men kanske för att den var lite annorlunda och okonventionell så jag hade höga förväntningar på tvåan men den hade tyvärr tappat magin utan var bara konstig och överdriven, så se inte den. http://www.imdb.com/title/tt1650554/ manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Jag gillade verkligen Kick Ass men kanske för att den var lite annorlunda och okonventionell så jag hade höga förväntningar på tvåan men den hade tyvärr tappat magin utan var bara konstig och överdriven, så se inte den. http://www.imdb.com/title/tt1650554/ Vad jag var rädd för när det skall ridas på framgången Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Jag gillade verkligen Kick Ass men kanske för att den var lite annorlunda och okonventionell så jag hade höga förväntningar på tvåan men den hade tyvärr tappat magin utan var bara konstig och överdriven, så se inte den. http://www.imdb.com/title/tt1650554/ Hit Girl själv gör filmen till en höjdare enligt min smak Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Deadfall - Två desperata syskon på flykt och en före detta boxare som precis kommit ut från fängelset får av en slump sina liv sammanflätade. Nja, knappt godkänd. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Zombie filmer är inte min kopp av te Såg precis world war z, en positiv överraskning. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu