Jump to content
IGNORERAD

Djungelns drottning i kanal 5


Joints

Recommended Posts

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/kanal-5-korar-djungelns-drottning

Ny dokusåpa om tio storstadstjejer som ska släppas lös i den thailändska djungeln. De ska tydligen sakna kunskaper om både djur och natur. Om man får gissa kanske det inte är det allra skarpaste brudarna.

Tio svenska storstadstjejer skickas rakt ut i den thailändska djungeln, och måste ta sig tillbaka till civilisationen för egen maskin. Det är upplägget i "Djungelns drottning", en ny dokusåpa som ska sändas i Kanal 5 i vår, skriver Expressen.

Inspelningarna av programmet har inletts på ön Phuket, men exakt hur tävlingen kommer att läggas upp är inte känt ännu.

– De här tjejerna har i princip inga erfarenheter av djur och natur. Det kommer bli en supertuff utmaning, säger programmets producent Martin Akander till tidningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

he måst va stockhomare om dom int ha na vet om djur å natur lol.

Göteborgare kan nog inte så mycket heller, inte jag iaf.

Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.dn.se/kul...gelns-drottning

Ny dokusåpa om tio storstadstjejer som ska släppas lös i den thailändska djungeln. De ska tydligen sakna kunskaper om både djur och natur. Om man får gissa kanske det inte är det allra skarpaste brudarna.

Tio svenska storstadstjejer skickas rakt ut i den thailändska djungeln, och måste ta sig tillbaka till civilisationen för egen maskin. Det är upplägget i "Djungelns drottning", en ny dokusåpa som ska sändas i Kanal 5 i vår, skriver Expressen.

Inspelningarna av programmet har inletts på ön Phuket, men exakt hur tävlingen kommer att läggas upp är inte känt ännu.

– De här tjejerna har i princip inga erfarenheter av djur och natur. Det kommer bli en supertuff utmaning, säger programmets producent Martin Akander till tidningen.

Jag tycker att alla dessa program där man lurar in ungdomar som knappt hunnit ur tonåren i olika TV-såpor är alldeles åt h-vete.

Men tydligen drar det publik och därmed reklamintäkter, annars skulle dom väl inte finnas ?

Ingenting för mig i alla fall,

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att alla dessa program där man lurar in ungdomar som knappt hunnit ur tonåren i olika TV-såpor är alldeles åt h-vete.

Men tydligen drar det publik och därmed reklamintäkter, annars skulle dom väl inte finnas ?

Ingenting för mig i alla fall,

Fritz..

Jag ser dem inte heller, därför att jag inte ser underhållningsvärdet i det.

Kikar hellre på en gammal rulle istället.

Fast här har man kanske världens bästa jobb; regissören till TV programmet.

Omgiven av lättklädda fruntimmer i de thailändska skogarna. Man bestämmer själv reglerna och kvinnorna ser upp till en.

Mat och dryck betalt av produktionsbolaget. Allt material som blir "för vågat" klipper man bort och kränger på svartabörsenmarknaden.

Äsch - det finns säkert en baksida på myntet också.

:-)

Störst behållning har man säkert av att se thaikvinnorna skratta åt farangkvinnorna som tror att geckos är dödligt giftiga och att man inte kan äta frukt som luktar illa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt underbar!!! Vildmarken i Phuket.

Förstår upplägget. Medan töserna blir bitna av myror och får skoskav , sitter tv teamet på kvällarna och dricker paraplydrinkar i någon bar .

Nej,låt tösabitarna tampas med riktig djungel uppe i nordväst, men det passar nog inte ,för barsvängen lyser med sin frånvaro. Möljigtvis lite hembränt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch bättre att helt skippa stureplans bimbos och bara visa lite djungel på tv klart mycket bättre, jag skulle nog kunna tänka mig att se 1-2 timmars Thai djungel på tv dagligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Göteborgare kan nog inte så mycket heller, inte jag iaf.

Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones

oki

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch bättre att helt skippa stureplans bimbos och bara visa lite djungel på tv klart mycket bättre, jag skulle nog kunna tänka mig att se 1-2 timmars Thai djungel på tv dagligen.

Jag har aldrig och jag kommer aldrig att se på någon dokusåpa men 1-2 timmars Thaidjungel på TV dagligen lät nästan än konstigare, halvnakna Stureplansbimbos finns det ju iaf ett, eller snarare två, skäl att titta på om man var fruktansvärt uttråkad. Men å andra sidan har de ju Weather Channel i Staterna som visar väder 24 h om dygnet och här i Thailand har vi ju Panda Channel Live som följer en panda i Chiang Mai Zoo 24 h om dygnet så onekligen finns det en hel hög människor med intressen som man inte trodde fanns :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig och jag kommer aldrig att se på någon dokusåpa men 1-2 timmars Thaidjungel på TV dagligen lät nästan än konstigare, halvnakna Stureplansbimbos finns det ju iaf ett, eller snarare två, skäl att titta på om man var fruktansvärt uttråkad. Men å andra sidan har de ju Weather Channel i Staterna som visar väder 24 h om dygnet och här i Thailand har vi ju Panda Channel Live som följer en panda i Chiang Mai Zoo 24 h om dygnet så onekligen finns det en hel hög människor med intressen som man inte trodde fanns :)

Var inte taskig mot vår panda familj. Jag sitter klistrad... (just nu har jag rast)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...