isabelle89 Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 Hejsan! Jag har varit i thialand 3 månader och pluggat. Den 22 nov. hade jag tänkt åka upp till Bangkok för att fixa turistvisum till indien. har biljett bokad till Mumbai den 2:a dec. Nu är det ju rent kaos i Bangkok med översvämningarna och väntetiden för visa sägs vara väldigt fördröjt.. man vet knapp om ambassaden kommer ha öppet. Så är det någon här som skaffat visa från Chiang Mai ? jag har hört att det strulat en del med visum där uppe. E jätte nojjig. Vill verkligen komma iväg till Indien & har ju trots allt 7 working days på mig att vänta. Kanske ska tillägga att jag är svensk & har turistvisa här i thai. Får inte tag på någon av ambassaderna Vill ju inte brassa iväg till chiang mai i onödan.. men till Indien måste jag för jag ska skriva min Buppsats där. Alla tips/erfarenheter/råd mottas för jag känner mig jätte lost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 Du kan ju annars åka ner till Indiska konsulatet i Penang, Malaysia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.