Webstar Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Jag är tillsammans med en tjej som bor i Bangkok, men är från Kalasin. Jag har besökt hennes hemtrakter och gillar omgivningarna. Men jag skulle gärna vilja veta lite mera om trakten och gärna höra en svensk persons funderingar kring att bo där. Är själv lite frestad att skaffa något i närheten av stan och bo där någon månad om året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 På www.soisixten.se finns en medlem som kallar sig Kalasin och som dessutom bor där sedan ca ett år tillbaka. //Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Mitt ex kommer därifrån och jag har vart där två gånger vardera 2 månader, jag trivdes bra enkelt och lugnt vilket jag gillar och så trevligt folk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd November 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2011 Tack för svaren. De kommer väl till pass. Ja, Kalasin på soisixten.se har en egen och välfylld bildtråd från livet i stan och husbygget. Den är verkligen intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.