Jump to content
IGNORERAD

Visum till Sverige


Baksidaa

Recommended Posts

Jag har en fråga? Räcker det med att jag har 15000 Sek efter skatt som garanti för min tjej att få sitt 3 mån VISA beviljat ? Jag är arbetslös men får betalt av Försäkringkassan varje månad är inskriven i ett EU projekt som jag har kopierat som intyg att jag inte drar minna flipp flopp efter mig och inte gör ett piss för att finna ett jobb och sent med resten av alla jävla papper de vill ha.

เขาผู้ที่รัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver inte uppge var pengarna kommer ifrån.

För fru Singha's visum har det alltid räckt med en kopia på senaste slutskattebesked.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en fråga? Räcker det med att jag har 15000 Sek efter skatt som garanti för min tjej att få sitt 3 mån VISA beviljat ? Jag är arbetslös men får betalt av Försäkringkassan varje månad är inskriven i ett EU projekt som jag har kopierat som intyg att jag inte drar minna flipp flopp efter mig och inte gör ett piss för att finna ett jobb och sent med resten av alla jävla papper de vill ha.

Det räcker säkert som garanti för att din tjej ska få visum.Men de handlar väll mer om ifalll det räcker för er att leva på om inte hon har nån inkomst+att hon säkerligen vill skicka en liten peng till mor och far hemma i byn?Jag vet iof sig inte hur mycket folk har att leva på varje månad men 15k på 2st + eventuellt hjälp till hembyn tycker jag låter lite? :unsure:

Link to comment
Dela på andra sajter

15000 efter skatt, är väl mer än nog!

//S

ok tack ska du ha

เขาผู้ที่รัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver inte uppge var pengarna kommer ifrån.

För fru Singha's visum har det alltid räckt med en kopia på senaste slutskattebesked.

//Singha711 Ok tack ska du ha

เขาผู้ที่รัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Då vet jag . Nu blir att hålla tummarna & be till Budda att det blir ett beviljat VISA :thumbsup:

เขาผู้ที่รัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...