bond1 Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Är det bara Bangkok Airways som flyger till Siem Reap? Någon som vet? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lauri Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Från Bangkok, bara Bangkok Airways, tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Flyga och flyga, beror på hur manga % av resan du befinner dig i luften. Jag åkte med en gammal buss för några år sedan till Siem Reap. Vägen var så kollosalt dåligt på den kambodjanska sidan att bussens hjul befann sig i luften minst 90% av tiden. Man kan nästan säga att vi 'studsade' till Siem Reap i en skakigt resa som jag aldrig kommer att glömma. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Oktober 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Flyga och flyga, beror på hur manga % av resan du befinner dig i luften. Jag åkte med en gammal buss för några år sedan till Siem Reap. Vägen var så kollosalt dåligt på den kambodjanska sidan att bussens hjul befann sig i luften minst 90% av tiden. Man kan nästan säga att vi 'studsade' till Siem Reap i en skakigt resa som jag aldrig kommer att glömma. //Singha711 Just därför vi vill flyga, med ett flygplan Tack för svaren. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.