THAISWEDE Inlagd Juli 2, 2014 Dela Inlagd Juli 2, 2014 Trådlyft... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 1, 2017 Dela Inlagd November 1, 2017 Den här tråden får aldrig falla i glömska, en av de bästa ever på MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 Ja tänk ändå att det var 6 år sedan jag var en ”drevstartande moderator”. Nu är jag mest bara en trött gammal man på väg till en tung helg med förhandlingar i norra Kina. Det bästa man kan hoppas på där är en grillad katt men inte ens SLU kan väl prata med den, antar jag är kanske bäst att tillägga. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrChana Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 Jag har träffat SLU ! För kanske 20 år sedan träffade jag någon som var riktigt konstig, tror inte ens jag pratade med honom men han fastnade i minnet. Då jag läser något av SLU:s första inlägg klickar det till direkt, "måste vara han". Då SLU berättade en hel del om vad han gjort i livet så fick jag det bekräftat att det var han. En udda människa ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev MrChana: Jag har träffat SLU ! För kanske 20 år sedan träffade jag någon som var riktigt konstig, tror inte ens jag pratade med honom men han fastnade i minnet. Då jag läser något av SLU:s första inlägg klickar det till direkt, "måste vara han". Då SLU berättade en hel del om vad han gjort i livet så fick jag det bekräftat att det var han. En udda människa ! Berätta mer! i vilket sammanhang träffade du gurun? Ändrades November 2, 2017 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrChana Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Berätta mer! i vilket sammanhang träffade gurun? Han var aktiv inom en sport, där träffade jag honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 Precis nyss, skrev MrChana: Han var aktiv inom en sport, där träffade jag honom. Schack i Fagersta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrChana Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Cavemannen: Schack i Fagersta? Inte illa, du verkar ha koll ! Schack, men inte i Fagersta. Ändrades November 2, 2017 av MrChana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev MrChana: Inte illa, du verkar ha koll ! Schack men inte i Fagersta. Han har ju själv berättat att han spelade schack och att han bodde i Fagersta. Hur va han? betedde han sig som den stora internationella företagsledare, så som han själv har beskrivit sig? Var han lik Sek Loso? Ändrades November 2, 2017 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrChana Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 8 minuter sedan, skrev Cavemannen: Han har ju själv berättat att han spelade schack och att han bodde i Fagersta. Hur va han? betedde han sig som den stora internationella företagsledare som han själv har beskrivit sig? var han lik Sek Loso? Konstig men engagerad, han brann verkligen för schacket. Associerar han varken med företagsledare eller Sek Loso ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 38 minuter sedan, skrev MrChana: Jag har träffat SLU ! För kanske 20 år sedan träffade jag någon som var riktigt konstig, tror inte ens jag pratade med honom men han fastnade i minnet. Då jag läser något av SLU:s första inlägg klickar det till direkt, "måste vara han". Då SLU berättade en hel del om vad han gjort i livet så fick jag det bekräftat att det var han. En udda människa ! Har man dessa egenskaper som SLU besitter så ska man inte behöva bli kallad för en udda människa snarare ett unikum ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Vem/vad i helvete är SLU? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 On 2017-11-03 at 02:04, skrev Nemo: Vem/vad i helvete är SLU? Sek Losos Uncle, han kunde prata med katter...... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Vet man inte vem SLU är så kan man inte bli medlem i Ölargänget, det är lika säkert som amen i kyrkan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 SLU var ofta fantastiskt underhållande! Kan inte CM lyfta en annan tråd med honom som huvudrollsinnehavare? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 6, 2017 Dela Inlagd November 6, 2017 On 11/4/2017 at 16:04, skrev GreenValley: Vet man inte vem SLU är så kan man inte bli medlem i Ölargänget, det är lika säkert som amen i kyrkan. Inte aktuellt för min del att ansöka om tillträde till nå'n hemlig grupp som inte behagar att vara tillgänglig för alla inloggade medlemmar på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu