Enis Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Enis,då var du bara 48 på bilden Mvh Måne PS tack för senast och hälsa DS Jupp på ett ungefär.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 (ändrad) Ändrades Mars 2, 2010 av Jerker http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2010 Dela Inlagd Mars 6, 2010 Såta vänner efter ett par son & Nerike! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2010 Dela Inlagd Mars 6, 2010 Solen skiner ute..snart kan man ut och. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 6, 2010 Dela Inlagd Mars 6, 2010 (ändrad) Ett vackert, tyst, folktomt Stockholm denna morgon. EDIT: Kan tillägga för er som gottar er nere i LOS att det var -18 när jag åkte till jobbet 07:00.. Ändrades Mars 6, 2010 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 6, 2010 Dela Inlagd Mars 6, 2010 Det var vackra bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2010 Dela Inlagd Mars 6, 2010 (ändrad) WWax. Va f-n gör du där?? Kom ner till Jakobs kyrka om du har vägarna förbi, jag håller på att fixa till belysningen där... Riktigt fina bilder, by the way... Ändrades Mars 6, 2010 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 6, 2010 Dela Inlagd Mars 6, 2010 WWax. Va f-n gör du där?? Kom ner till Jakobs kyrka om du har vägarna förbi, jag håller på att fixa till belysningen där... Riktigt fina bilder, by the way... Haha, det var väl inte du som skrev "Bang" (eller "pang" minns inte riktigt) i röd neon på kyrkans klocktorn förra året, var visst konst fick jag veta senare. Får väl käka lunch tillsammans någon dag om inte annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 6, 2010 Dela Inlagd Mars 6, 2010 (ändrad) Ett vackert, tyst, folktomt Stockholm denna morgon. EDIT: Kan tillägga för er som gottar er nere i LOS att det var -18 när jag åkte till jobbet 07:00.. ack denna ljufva hufvudstad..född där, men lämnat för västergötländsk mark.. Ändrades Mars 6, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2010 Dela Inlagd Mars 6, 2010 (ändrad) Ring mej när du har tillfälle, du har mitt nr. på Pm om en minut... Ändrades Mars 6, 2010 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 (ändrad) En av sex odjur som kvittrar så fort man öppnar kylskåpet eller prasslar med en plastpåse Ändrades Mars 7, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Det får väl bli frugans gamla 86-åriga faster som sitter och meckar ihop sin betel eller var det nu heter. Den här gamla damen gifte sig 1939, 15 år gammal och hennes föräldrar fick 2 baht i sinsod. Det som är lite tråkigt för den här gamla tanten är att hon har överlevt både man och 3 söner. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Jag kan väl tillägga att eftersom tanten bodde i grannbyn till oss och ingen mer än nästan bara frugan hjälpte henne så köpte jag hennes hus och tomt. Men frugan och jag lovade att hon ska få bo hos så länge hon lever och det kanske blir länge för hon har en syster som är 89 år. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Kan väl ta en bild till "om än lite suddig", men det är gamla pengar som den gamla tanten har sparat och det finns mycket andra gamla saker hon har sparat. I en påse hittade vi ett gammalt ormskinn på cirka 2,5 meter Häftigt med slanten som ser ut som en "kanot" BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Utryckningsfordon på ön Sark i Engelska kanalen. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2010 Dela Inlagd Mars 9, 2010 Visst är det vackert men f-n va trött jag är på vintern nu... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Mars 10, 2010 Dela Inlagd Mars 10, 2010 Kom hem igår efter tre och en halv månad i th Får man säga fy fan En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 11, 2010 Dela Inlagd Mars 11, 2010 (ändrad) Vardagsliv Nonthanburi. Ändrades Mars 11, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Mars 11, 2010 Dela Inlagd Mars 11, 2010 Hej Nyligen hemkommen efter en fantastisk hojtur till norra Thailand. Jag följde gränsen mot Burma upp till nordvästra hörnet, sedan österut och upp till Chiang Rai. Helt otroligt härliga MC-vägar och kan verkligen rekommendera en tripp för de som gillar hojåkning. Blev 350 mil sammanlagt. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 13, 2010 Dela Inlagd Mars 13, 2010 Efter några veckor i värmen hade jag hoppats att snön skulle vara borta när jag kom hem In med golfklubborna i garderoben o fram med snöskyffeln. Men det är myggfritt, plusgrader och vackert ute Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Dagis på tempelområdet 2006 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 16, 2010 Dela Inlagd Mars 16, 2010 (ändrad) Från den gamla goa tiden.. Ändrades Mars 16, 2010 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Hej Nyligen hemkommen efter en fantastisk hojtur till norra Thailand. Jag följde gränsen mot Burma upp till nordvästra hörnet, sedan österut och upp till Chiang Rai. Helt otroligt härliga MC-vägar och kan verkligen rekommendera en tripp för de som gillar hojåkning. Blev 350 mil sammanlagt. Jan L Oj vad kul! Har du gjort nån tråd om din hojresa? Jag skulle sitta klistrad och läsa allt o titta på bilderna om du gjorde en sån! Åker själv hoj och min sambo likaså och vi har tänkt att göra nåt liknande, så det vore hur kul som helst o höra mer om din resa. Vad hade du för hoj? Ser ut som en Kawwa, men thai kan ju vara experter på att måla om, så man kan aldrig döma hojen efter färgen så att säga. Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Musikfestival i Pattaya i helgen. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 (ändrad) Oj vad kul! Har du gjort nån tråd om din hojresa? Jag skulle sitta klistrad och läsa allt o titta på bilderna om du gjorde en sån! Åker själv hoj och min sambo likaså och vi har tänkt att göra nåt liknande, så det vore hur kul som helst o höra mer om din resa. Vad hade du för hoj? Ser ut som en Kawwa, men thai kan ju vara experter på att måla om, så man kan aldrig döma hojen efter färgen så att säga. Jag skrev varje dag och lade in bilder i min blogg från resan. Titta in där och gå tillbaka några veckor. Det är en Kawasaki Ninja. Jan L Ändrades Mars 20, 2010 av Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu