Enis Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Hopplösa thaitokerier "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 gråa hår ?? 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 gråa hår ?? 555555 som kliar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 jaså kliar det? det va nåt nytt jag trodde det va att dom vill behålla ungdomen 5 ja dom e änna goa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 3, 2010 Dela Inlagd Februari 3, 2010 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 13, 2010 Dela Inlagd Februari 13, 2010 Här kommer dagens blld på Nitt71 Ute minusgrader i 44dagar och snö just nu -3. pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 Får väll lyfta tråden då den har legat i dvala Från Nana Plaza när Balut Power fyllde 50 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2010 Dela Inlagd Februari 18, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Februari 19, 2010 Dela Inlagd Februari 19, 2010 första riktiga vintern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 19, 2010 Dela Inlagd Februari 19, 2010 Här kommer dagens blld på Nitt71 Ute minusgrader i 44dagar och snö just nu -3. pigge01 Fin vinterbild!! den 15 februari var första 15 februari med snö i hela landet på 30 år! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 19, 2010 Dela Inlagd Februari 19, 2010 första riktiga vintern Fin vinterbild!! den 15 februari var första 15 februari med snö i hela landet på 30 år! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Februari 19, 2010 Dela Inlagd Februari 19, 2010 Tack.. Tjejen i Thailand nu, längtar tillbaka?? Har sagt vi byter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Februari 19, 2010 Dela Inlagd Februari 19, 2010 kan ta en till från Grönan i sommras Med Mee, Rebeccah (min dotter) o Barnbarn Felicia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tom Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Bilder från dagens kalla Göteborg som har fått rejält med snö Totalkaos med spårvagnarna. Hälften av alla linjerna var inställda, Dessutom tog det mycket längre tid att komma fram pga växelproblem Med det är kul med snö Tom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Så här i snökaostider då staten, vägverket, banverket och landets innevånare står med byxorna nere och säger: - Det hade vi ingen aning om ..att lite väder kan ställa till det. Så kommer här en liten påminnelse..1998 Gävle ....140 cm snö på tre dygn... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rak Inlagd Februari 21, 2010 Dela Inlagd Februari 21, 2010 Hej! Hmm....kanske det ändå är bättre att min fru inte än kunde komma till mig i Finland..hon var ju här för 8 år sedan men hann bara just o just se snö. Kanske snömängden vore lite tungt för en som kommer första gången till norden denna vintern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Februari 24, 2010 Dela Inlagd Februari 24, 2010 Häromdagen medan jag stod och friterade indisk makrill till middag upptäckte jag att min bambu risburk full med nykokt klibbigt ris hade försvunnit. Efter ett par minuter letande såg jag det här: Ja, Isaan blod i honom är väldigt starkt. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 27, 2010 Dela Inlagd Februari 27, 2010 Slut på snöbilder BKK munktempel. Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Februari 28, 2010 Dela Inlagd Februari 28, 2010 (ändrad) Marknad i byn vi tar liten runda Som vanligt springer dom på .... Det var så klart lite mat på gång På kvällen blir det annan stämning Det var några gamla bilder och tjejen på bilden är lilla syster till min sambo. Ändrades Februari 28, 2010 av Jerker http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Februari 28, 2010 Dela Inlagd Februari 28, 2010 På vägen hem kan man stanna köpa lite revbensspjäll. Sen kan grilla och dricka LEO. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Februari 28, 2010 Dela Inlagd Februari 28, 2010 Marknad i byn vi tar liten runda Som vanligt springer dom på .... Det var så klart lite mat på gång På kvällen blir det annan stämning Det var några gamla bilder och tjejen på bilden är lilla syster till min sambo. Trevliga bilder från Chumphae Jerker! Blir riktigt sugen på att åka dit! Mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 28, 2010 Dela Inlagd Februari 28, 2010 :great: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Februari 28, 2010 Dela Inlagd Februari 28, 2010 Forsta bilden med en ny glugg som inhandlades idag! Efter lite "lara kanna varandra tid" kan det nog bli riktigt kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2010 Dela Inlagd Februari 28, 2010 Nä nu jävlar är man less på snö och längtar efter. Två ungdomar på denna bild... 12 år yngre än vad de är idag. /Micke "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 28, 2010 Dela Inlagd Februari 28, 2010 Enis,då var du bara 48 på bilden Mvh Måne PS tack för senast och hälsa DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu