Enis Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Idag har vi varit och hälsat på en riktig kämpe..Vårat barnbarn Willam´s mamma 26 år ung och har redan haft tre stycken stroke (första innan Willam var påtänkt), opererats tre gånger under årens lopp för att "näta" in skadade delar av hjärnan. I stort sett halvsidesförlamad, svårt att tala och att förstå och ett minne som sviker. Men hon bor själv tillsammans med William och de båda hittar utvägar för att vardagen att fungera. Wiliam har det som ni förstår inte så lätt med en Pappa som är död och en mamma som balanserar på lina. Hon är dock en djäkel på att komponera smörgåstårtor, dessa blev vi bjudna på idag En med lax,avakadocreme och pepparrotsgrädde, En med röktkött och tonfisk samt en traditionell. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 ja du det lät tufft.jäkligt fina smörgåstårtor så beröm henne.ha det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 (ändrad) Hon måste vara en riktig kämpe. Hatten av för henne som orkar. Och en lyckospark till William som säkert behöver den. Ändrades Januari 23, 2010 av Stickan Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Enis,du är makalös till att snoka upp god mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Jaa det är svårt att förstå att killen inte rullar fram Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Men han har nog gått upp några kilon från new yersy fotot och från senaste resetråden men mår man bra så e det lätt hänt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Men han har nog gått upp några kilon från new yersy fotot och från senaste resetråden men mår man bra så e det lätt hänt hehe .. ca en 22 kg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Oj så mycket.55555 trodde nog på 10kilo ha det bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 hehe .. ca en 22 kg Enis är du krögare? 22kg ok då är du värre än mej jag har gått upp 10kg sen Juni, men nu håller jag på att ta bort överflödet -4kg sen nyår... Inspirerad av dej så tog jag befälet över köksregionerna idag, och gjorde Biff ala Lindström på Älg... Det blev kanongott tillsammans med smörslungade nykokta rödbetor och Brysselkål (jag äter inte potatis,ris eller pasta) Jag är så jäkla osäker på att lägga in bilder här (datoranalfabet) så du för lita på att det såg riktigt skapligt ut... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Erawan national park 2009 - Kanchanaburi Saiyoknoi Waterfall 2009 - Kanchanaburi Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 (ändrad) Två pics från 2006 Mitt i fågelinfluensan... kan lugnt påstå att mor min hemma i svedala var lite nervös av våra rapporter från byn Herr Chang vaktar noga kvällsransonen och messar Fru Chang att han blir sen, övertid på jobbet. /Enis Ändrades Januari 25, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Ja,han skulle förbi mig i byn Va gott det va Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Falun den 14 januari -10. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Thaifiske 2001 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Risfällt 2001 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Leksand igår, -20 i luften och något varmare i den rinnande Österdalälven. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Bevattnings sjön som svågern har på sina ägor där han odlar grönsaker. Utan för Loei i Norra Thailand vid byn noonpadeng Johan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det är något som skiljer mellan bilderna ifrån Leksand och den ifrån Loei.. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Det är fler trähus på Loeibilden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 ... det är något som skiljer mellan bilderna ifrån Leksand och den ifrån Loei.. Det är myggfritt på den övre bilden. “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Tack måne och UT006! Det blir plötsligt så uppenbart nu när ni påpekar det. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 (ändrad) Lägger upp lite bilder från örebro, som ni ser så blir det att gå under träffkvällen*smile* Ändrades Februari 1, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Och dom cyklarna står under tak, dom andra har jag inte lust skotta fram. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 På risfältet 2001 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu