Duracell Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Gyttje fiske utanför Sangkha. Mask: litet motvilligt djur, med vilket det är meningen att man ska fånga ett större motvilligt djur. Men är man skicklig använder man händerna. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Dom fick napp, men fisken kunde inte hålla masken. Fisken var halvkokt men det gjorde ingenting för jag åt bara hälften. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Januari 11, 2010 Dela Inlagd Januari 11, 2010 Lite båtar Poker Runn 2009 Frun ser måttligt intresserad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Januari 12, 2010 Dela Inlagd Januari 12, 2010 Allt man behöver här i livet sandstränder,brudar,Öl Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 12, 2010 Dela Inlagd Januari 12, 2010 Nya SAAB 9-5 verkar vara en ypperligt trevlig bil Enis, det är inte bilen utan kuttersmyckerna du trånar efter, eller. Wille, gullig bild! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 12, 2010 Dela Inlagd Januari 12, 2010 Ni snackar om thaipolisen, men svenska polisen är inte bättre. Kolla bara hur dom behandlar medtrafikanter, bara för att dom kör traktorer. Måste bara bli årets bilder Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 12, 2010 Dela Inlagd Januari 12, 2010 http://www.manager.co.th/Campus/ViewNews.aspx?NewsID=9530000004453 Cool snögubbe gjord av Thailändare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 14, 2010 Dela Inlagd Januari 14, 2010 Så anländer då fru Chang Göteborg, och min gräsänklingstid är över tills vidare. Hon kommer med tungt bagage, och en mycket angelägen uppgift tycks vara att packa upp svärmors Changs delikata fisksås eller vad det nu är. Väl skyddad i dubbla plastpåsar både utanför och innanför tycks den ha överlevt den långa resan. Omtänksamt nog har fru Chang även inhandlat fyra Beer Chang till mig. Syntes det på mig att det var ej tillräckligt, eller varför ser hon så sur ut? Nog om det! Fru Chang har förstås en del bilder att visa, och här en typisk pose från ett hotell i Bangkok. Fru Chang passade förstås på att besöka sin dotter (från tidigare äktenskap) när hon var i Bangkok. Dottern har en beauty shop i närheten av RCA, och affärerna går tydligen ganska bra. Fru Chang är som synes solbränd och fin, eller hur var det nu fru Chang Här befinner sig fru Chang någonstans utanför Phuket, och bilden är manipulerad i iPhoto. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Januari 15, 2010 Dela Inlagd Januari 15, 2010 Omtänksamt nog har fru Chang även inhandlat fyra Beer Chang till mig. Syntes det på mig att det var ej tillräckligt, eller varför ser hon så sur ut? Det syns ju bara 3 burkar på bilden, så tacka fan för att hon blir sur när du glupskt kastar dig över Changen istället för din saknade Fru Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Varför nöja sig med en liten snögubbe när man kan göra en stor? http://www.manager.co.th/China/ViewNews.aspx?NewsID=9530000005828 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 Vad säger den sweden? e frugan me eller e det släkten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 Lumpini Park: "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 Det du, Clion! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Smörrebröd på Stable lodge. En klassiker. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Smörrebröd på Stable lodge. En klassiker. Såg mumsigt ut.. Hos El Casa Enis serverades detta idag .. Vad kan detta vara då? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Vad kan detta vara då? Oxsvans dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Det är bra kallt och snöigt vid vårt fritidshus. Nästan så att man börjar längta till Thailand . . hmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Stora myror i Thailand Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Hon e änna lik dig wille När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Mycket snö i Stockholm i vinter. Några bilder på mina tjejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Har du två din lyckans ost Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Hon e änna lik dig wille Jag hoppas innerligt att Alisas gener ar starkare - annars blir det synd om lilltjejen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 uj stackars tjejer, det måste vara grymt kallt för dem! Köp dem elektriskt uppvärmda underkläder #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu