Farang Inlagd December 26, 2009 Dela Inlagd December 26, 2009 Säkert ingen som tittar på bilen, men det är en Lamborghini och inte Ferrari Då får vi väl se till att dom tittar på bilen så jag postar en på Jaguaren framifrån member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 26, 2009 Dela Inlagd December 26, 2009 tjejen killen eller på dig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd December 26, 2009 Dela Inlagd December 26, 2009 tjejen killen eller på dig Du vet vad vi tittade på Kör en till på Datsunen brevid som inte hade några störande moment member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swebat Inlagd December 26, 2009 Dela Inlagd December 26, 2009 Hej Hittade den här bilden när jag bläddrade igenom mina bilder från thai...nd ser inte helt ofarligt ut .. You can do it Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Min privat chafför bara 15 år Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Hohoho . En vaken tomte och en trött chokladpralin ï några simpla svarta skinnmöbler från 60-talet "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Ser ut som tomten somnat in han också Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 (ändrad) God fortsättning till er alla! Det sägs att barn har otrolig förmåga att känna igen ansikten och röst... Trodde aldrig att han skulle kunna åka pulka redan i år. Det blev en stor överraskning när vi fick låna en baby-pulka. Och lillen trivs bra i pulka så han fick en god middagssömn. Önskar Magrood-Svarten och lillen - som såg mamma kyssa tomten - Ändrades December 27, 2009 av Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Right back at ya Magrood Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Denna satt som en smäck och värmde upp tarmludden före helgens julmatsittningar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd December 28, 2009 Dela Inlagd December 28, 2009 Så här mellan Jul och Nyår kanske det passar med en bild från Loy Kratong, eller kanske inte passar alls? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd December 28, 2009 Dela Inlagd December 28, 2009 Så här mellan Jul och Nyår kanske det passar med en bild från Loy Kratong, eller kanske inte passar alls? En vacker bild från Chiang Mai passar mig när som helst! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd December 28, 2009 Dela Inlagd December 28, 2009 Med risk för att låta gubbsjuk, men dendär 21-åringen hade man ju gärna provat på! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd December 28, 2009 Dela Inlagd December 28, 2009 Skymd sikt Khun Lasse Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd December 28, 2009 Dela Inlagd December 28, 2009 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd December 29, 2009 Dela Inlagd December 29, 2009 Innefrån vårt sovtält i vårt gamla hus Khun Lasse Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd December 29, 2009 Dela Inlagd December 29, 2009 Dagsfärsk bild från Patong. Vad säger man? "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 29, 2009 Dela Inlagd December 29, 2009 Går förbi Dålig service att inte ha mjölk på ica När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 30, 2009 Dela Inlagd December 30, 2009 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd December 30, 2009 Dela Inlagd December 30, 2009 Bästa kompisar Khun Lasse Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Vad jag saknar Thailand!! en bild efter en dags hårt arbete med risskörden och inköp av thaiwhisky för hela dagslönen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Familjen fick tillökning i början av oktober, denna månad var det inga barn som föddes! det var 10 st hundvalpar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Tgf:s son tränar thaiboxning hemma på tomten med storasysterns man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Kvällsutsikt från hotellrummet på Somerset Lake Point i Bkk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 En bild från en av byns affärer där jag handlade varje dag för att fylla upp familjens kylskåp med M150, soda, juice, ägg, öl, läsk, mjölk, chips m.m.(kylskåpet tomt efter 20 min). Kvinnan i affären älskade farangen mak mak eftersom han handlade för 2-300Baht varje dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu