dtbkk Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 (ändrad) Körs varje år i Bangkok och andra städer. Det är ju något svalare, så thaiarna tycker det är ok att sitta utom hus och dricka bira. Fin tradition. Känns som sverige och uteserveringar. Bäst nu är väl Heineken som ligger uppe i ZEN precis bredvid lite högre upp. Dock tycker jag bäst var det för 2-3 år sen när tager hade en riktigt ståbar med med barstolar etc. Det kan ju vars vårt att få bord annars. Och ibland när man vill gå själv och lyssna på nått band så är det skönt att stå i en riktig bar. Nyhet i år gällande detta är ju Absolut Vodkas Absolut Parc utanför Siam PAragon som varit en hit och välkommet nytillskott. KIM - du måste hålla koll på promillen:) Ändrades December 6, 2009 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Lite betraktelser när jag var ute med hunden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Tillfällig och tillfällig.det är vad man skulle kunna kalla en kortispub....givetvis med korttidsrum ett par våningar upp.där kan det bli spontanfestivaler vännen... du e för goo bara sex i kolan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Körs varje år i Bangkok och andra städer. Det är ju något svalare, så thaiarna tycker det är ok att sitta utom hus och dricka bira. Fin tradition. Känns som sverige och uteserveringar. Bäst nu är väl Heineken som ligger uppe i ZEN precis bredvid lite högre upp. Dock tycker jag bäst var det för 2-3 år sen när tager hade en riktigt ståbar med med barstolar etc. Det kan ju vars vårt att få bord annars. Och ibland när man vill gå själv och lyssna på nått band så är det skönt att stå i en riktig bar. Nyhet i år gällande detta är ju Absolut Vodkas Absolut Parc utanför Siam PAragon som varit en hit och välkommet nytillskott. KIM - du måste hålla koll på promillen:) ska undersökas :wacko: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Lite betraktelser när jag var ute med hunden Vad har du för kamera MIWA? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 absolut parc va sista dagen idag....hoppas på retur nästa år Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Bildspel från nattlivet i Bangkok. Obs inga gogobarer, beer bars etc. hyfsad uppkoppling behövs så att det inte buffrar etc.. http://www.dennisthern.com/dtphoto_bkknight/ Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Vad har du för kamera MIWA? Har alltid haft Canon tills för två år sedan, fotar nu med Nikon...bilderna e tagna med "reserv kameran" Nikon D80, använder mej annars mest av en modell som heter D3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Bildspel från nattlivet i Bangkok. Obs inga gogobarer, beer bars etc. hyfsad uppkoppling behövs så att det inte buffrar etc.. http://www.dennisthern.com/dtphoto_bkknight/ Fan va snyggt undrar när jag ska komma i närheten av såna foton När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Clion. Tack! Jag fotar först och dricker sen:) Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Har alltid haft Canon tills för två år sedan, fotar nu med Nikon...bilderna e tagna med "reserv kameran" Nikon D80, använder mej annars mest av en modell som heter D3. Ok..väldigt fina bilder du tar.Måste köpa en ny kamera så jag kollar lite vad andra har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Har alltid haft Canon tills för två år sedan, fotar nu med Nikon...bilderna e tagna med "reserv kameran" Nikon D80, använder mej annars mest av en modell som heter D3. Kostar att ligga pa topp Polarn kopte precis en D3x som han ar helt lyrisk over och referar till kameran som "min alskling"till hans frus stora fortret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 (ändrad) Victory monument på kvällen. Hej har försökt å få till nåt liknande foto men får inte till det plåtar i bulb med iso 100 å 6 sekunder har provat alt möjligt men får inte till det.så ett tips skulle sitta fint Glöm tipset såg nu när jag fick in bilderna på datan att det funka men jag står på balkongen å vinkeln blir inte perfekt.ha det Ändrades December 7, 2009 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Hallo! Vänner och bekanta....... Här kommer dagens(kvällens) bilder direkt å live från Ban Huanakam Mange Udon provar svärmors betel, gott i gott gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Två gringos (sk. farangs) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Kostar att ligga pa topp Polarn kopte precis en D3x som han ar helt lyrisk over och referar till kameran som "min alskling"till hans frus stora fortret. Det gör det sannerligen! Närmare bestämt runt 68 papp enligt pricerunner. Ska man våga sig utanför dörren med en sådan dyr kamera krävs väl nästan livvakt Lägg gärna in foton från d3x:en nästa gång MIVA. Ps. Vet att det är man själv som tar bilden, inte kameran "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Clion. Stativ plus trådutlösare minskar skaket. testa olika tider (dvs TV-mode): 1, 2, 5, 10, 30 sek. Du lär dig att se skillnad och testa vad som passar dig. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Clion. Stativ plus trådutlösare minskar skaket. testa olika tider (dvs TV-mode): 1, 2, 5, 10, 30 sek. Du lär dig att se skillnad och testa vad som passar dig. tack för tippsen köpte ett stativ på mbk för 900bath så dom två sista är med det men tv-mode har jag inte på sonyn eller så har jag inte hittat det än dom två senaste e med bulk och 6 sek men men bara å träna.innan man kommer upp i din klass När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plattan Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Bildspel från nattlivet i Bangkok. Obs inga gogobarer, beer bars etc. hyfsad uppkoppling behövs så att det inte buffrar etc.. http://www.dennisthern.com/dtphoto_bkknight/ Snyggt mixat bildspel och en bra låt, återupplevar en hel del gammla minnen hehe. Vi syns snart nere på plats i bankan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 (ändrad) Det gör det sannerligen! Närmare bestämt runt 68 papp enligt pricerunner. Ska man våga sig utanför dörren med en sådan dyr kamera krävs väl nästan livvakt Lägg gärna in foton från d3x:en nästa gång MIVA. Ps. Vet att det är man själv som tar bilden, inte kameran D3 x hade jag gärna haft, det mest påtagliga är väl att den har 24,5 milj pix och medans D3 som jag har ligger på 12,1 milj pix...sen e ju prislappen på D3x "rätt svettig" kanske.. Sen tar jag ju bilderna i Raw, kompensar ibland för brister i både kamera, väder och annat i photoshop cs4.. Ändrades December 7, 2009 av MIWA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Ok..väldigt fina bilder du tar.Måste köpa en ny kamera så jag kollar lite vad andra har. Det här kan nog vara nått kanske.bra hus o lite variabel på objektiven. http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=9303311 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Det här kan nog vara nått kanske.bra hus o lite variabel på objektiven. http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=9303311 Ja den där har jag kollat på men kanske lite för dyr...men tack för tipset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 8, 2009 Dela Inlagd December 8, 2009 Lite svartvitt från bangkan. Over and out! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd December 8, 2009 Dela Inlagd December 8, 2009 Grisbil , lika skära passagerare som andra grisbilar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 Nonthanburi Munk MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 VArde Ljus "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu