Nerike Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Bibben Nä bilden är från Bkk. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 555555 tänkte inte på medlemmarna baa bra gjort När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Clion, Lycka till med din resa (är du säker på att det är rätt datum?) Hälsningar Larbejow Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 clion,du menade väl packad och klar.Trevlig resa Mvh Måne Hehe packad och klar är det nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Den människoätande hunden Gäsper “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Insektfångare! Vad gör man inte för att få lite snacks till ölen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Clion, Lycka till med din resa (är du säker på att det är rätt datum?) Hälsningar Larbejow få se när vi kommer till landvetter annars men hoppet e det sista som När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Idag tog vi bort ett gammalt staket i byn och då kröp denna otäcking fram ur sin håla. Den var cirka 15 centimeter från huvud till stjärt och att efter fotot tagits levde den inte så länge. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Håller på och bygger nytt "hus" till risarbetarna som dom har som skydd under raster BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Ytterligare en bangkokbabe.. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 WOW, snygg tjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Ytterligare en bangkokbabe.. En riktig sötnos. Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Packat å klart. Klirrarna glider ner med välbehag Thailand next station Ha en bra resa. /siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plattan Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Ytterligare en bangkokbabe.. Snygg tjej och jäkligt trevlig var hon också. En riktig ws ss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 En annan otäcking som kröp ut ur sin håla när vi tog bort det gamla staketet idag, den ska visst vara riktigt giftig BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Några babes till. Can't get enough of them. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Hmmm. otäckingar eller babes? Hmmmmm Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Det där måste sköljas ner med en Chang “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Det där måste sköljas ner med en Chang Vad är det där för ställe Kenneth? Att döma av kläderna på de köande så är det knappast en nattklubb? Ser ju helt klart ut som ett ställe i min smak! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Gissar på beergarden utanför central world. Klassiker i så fall. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd December 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2009 Gissar på beergarden utanför central world. Klassiker i så fall. Jo en riktig klassiker. Blev av med pengar, mobil, visakort och körkort mm där en gång... men förutom det ett skönt ställe. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Jäpp! Det är utanför Central och vad jag förstår så är det så varje år i november och december Det fanns inte bara Chang utan även Tiger och några till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Bara i november och december? Är det typ en tillfällig pub eller en festival? Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Jag inte, men när jag var där i juni så var det tomt framför Central, någon annan som ver mera? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Bara i november och december? Är det typ en tillfällig pub eller en festival? Tillfällig och tillfällig.det är vad man skulle kunna kalla en kortispub....givetvis med korttidsrum ett par våningar upp.där kan det bli spontanfestivaler vännen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu