peerhan Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 (ändrad) Nu är jag inte riktigt med? Jag menade det första du skrev eftersom det var stjärnor istället för bokstäver, trodde forumet hade förbjudit såna ord. Men vad är R D D? (Test: ***) Edit: Gick alltså inte att skriva R D D ihopskrivet, nu blir jag ännu nyfiknare. Ändrades December 2, 2009 av peerhan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Ehhh??? K u k träff? Vad är det? B ö g träff eller? Nope, det var brudar där också, inte bara respektive utan R D D har även kvinnliga medlemmar, med mer stake än vissa här skulle jag nog vilja påstå. Anledning till avsaknad av människor på min bild har med deras integritet att göra, så då blev det denna bilden. Men nån gång (nja.) kanske du kan kolla in R D D 's bildtrådar Åter till ämnet här får ni NERIKE med sonens svärfar! Inte illa eller i BKK. MVHSvampen"en bild i verkligheten"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Jag tror det är i Korat då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 En grushög och lite halm kan bli en kul lekplats “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Brrr...kallt idag -10 och isen har lagt sig! Samma plats på sommaren som föregående bild, fast från andra hållet.föredrar det senare. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Bra Lars!......... Du gör så att man inte längtar hem, även om man spelar Anita Lindbom “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Tar en dagens kranbil “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Bra Lars!......... Du gör så att man inte längtar hem, även om man spelar Anita Lindbom Hehe Kenneth...visst är det skillnad på "här och där" Längtar enormt mycket nu när mörkret och kylan är här. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 den va häftig kenneth bilälskarn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 ja du lars ta å beställ eller e det slut på ledighetsdagarna för i år 7500 för två veckor till phuket e som hittat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Solnedgång från 26 våningen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Soluppgång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Ja du Clion, man blev allt lite avis för när en annan körde lastbil fick nöja sig med en VOLVO “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Tema solnedgang far fortsatta med nagra bilder fran i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 (ändrad) fredag = drinkbild. Ändrades December 4, 2009 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Ops, den var suddig så vi tar en till. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 ja du lars ta å beställ eller e det slut på ledighetsdagarna för i år 7500 för två veckor till phuket e som hittat Hehe clion..njae Phuket har jag ingen längtan tillbaka till just nu, hellre andra platser. Jag har inte lyckats övertyga damen än, för en resa på egen hand.för hon har inga lediga dagar kvar att ta ut. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Dagsfärsk bild från Aitik http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Solnedgång från 26 våningen snygt Enis ska prova nåt liknande När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Tema solnedgang far fortsatta med nagra bilder fran i veckan. snygt där också wille När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Dagsfärsk bild från Aitik snygt där också power När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Packat å klart. Klirrarna glider ner med välbehag Thailand next station När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 clion,du menade väl packad och klar.Trevlig resa Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Man kanske ska ta me sej husvagnen över helgen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 Vad hade man att vänta sig? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu