phitsanulok Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 blir en gammal bild för att hålla liv i tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Bästisen med anna 2 månader När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Äkta skin eller inte till salu i bkk? Är det äkta så är det direkt olagligt. Men detta är ju Thailand så. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Bild från Bkk. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Läckra färger på taxibilarna vid infarten till rondellen vid Victory Monument, Bangkok.bilden tagen från Skytrain-stationen med samma namn. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Victory monument på kvällen. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 snygt dtbkk.hur plåtade du? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 hej dtbkk är korten taget med en systemkamera o öppen bländare o typ 2 sek skulle vilja veta + i alla fall mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Hittade dessa fina svampar idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Tack för uppskattande kommentarer om bilden. Enligt filinfo så var bilden tagen på 30 sek (med stativ). Bron jag stod på vibrerade lätt (av all trafik förmodligen)så bilden är inte helt så superskarp som jag ville haft den. Bilden nedan tagen på 5 sekunder i centrala bkk. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djingen Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Jag fick med mig kameran på Gävles egna Loykrathong, här kommer ett mindre urplock. Ska försöka posta lite fler bilder i min blogg så snart jag får tid. Håll till godo. /Danne Fotobloggen www.djingen.blogspot.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Jag fick med mig kameran på Gävles egna Loykrathong, här kommer ett mindre urplock. Ska försöka posta lite fler bilder i min blogg så snart jag får tid. Håll till godo. /Danne Och Herr Enis lyckades du få med på bild nr 5 Fina bilder . "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Från klubb i bkk: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Jag fick med mig kameran på Gävles egna Loykrathong, här kommer ett mindre urplock. Ska försöka posta lite fler bilder i min blogg så snart jag får tid. Håll till godo. /Danne Kanonbilder...tack för det! Enis, har du skägg nu? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Kanonbilder...tack för det! Enis, har du skägg nu? Haha..nä Enis sitter bakom den blonda killen med den gråa huvtröjan med svarta ränder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Haha..nä Enis sitter bakom den blonda killen med den gråa huvtröjan med svarta ränder. Sicket skarpöga .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 1:a december, man går upp 6 och fixar en god frukost som avnjutes i 22 graders värme Går in å kollar på MPR och kollar mejl mm, fan va härligt livet kan vara ibland, Tyvärr måste man undvika sidor med många bilder med mobiluppkoppling, så uppdatering av husbygge och resan får vänta lite “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MangeUdon Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 1:a december, man går upp 6 och fixar en god frukost som avnjutes i 22 graders värme Går in å kollar på MPR och kollar mejl mm, fan va härligt livet kan vara ibland, Tyvärr måste man undvika sidor med många bilder med mobiluppkoppling, så uppdatering av husbygge och resan får vänta lite Ser härligt ut det där Kenneth! Ring när du är på G in till storstan igen så hänger jag på en sväng ut till dina(era) ägor! Varma (även här) hälsningar/ www.mangeudon.se MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Dagens bild eller painting, knyckt från Phuket Gazette i dag. Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 kidsen jenni 28 på fotot upp till vänster.mattias 22 med joel.madelen 21 med joel michelle14 å joel 4 3 olika mammor :o När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 (ändrad) One night in Bangkok Ändrades December 2, 2009 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 (ändrad) Broder Tuk Tuk Tuks!!!!!!!!!! Skämt å sido sorry!!! MVH Svampen Ändrades December 2, 2009 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 (ändrad) Från en ***-träff i Huvudstaden denna helgen... Ändrades December 2, 2009 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Har sett tusentals såna förut, men Enis bild gillade jag! Var du på en manligt könsorgan träff, bibben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Har sett tusentals såna förut, men Enis bild gillade jag! Var du på en manligt könsorgan träff, bibben? Ehhh??? K u k träff? Vad är det? B ö g träff eller? Nope, det var brudar där också, inte bara respektive utan R D D har även kvinnliga medlemmar, med mer stake än vissa här skulle jag nog vilja påstå. Anledning till avsaknad av människor på min bild har med deras integritet att göra, så då blev det denna bilden. Men nån gång (nja.) kanske du kan kolla in R D D 's bildtrådar manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu