lars60 Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 De här militärklädda unga damerna blir så här glada när farangen frågar om det är ok att ta bild. Flera med liknande klädsel.väntar på bussen. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Bilder från gårdagens Zombie walk i Bangkok: http://www.dennisthern.com/zombie/ Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Bilder från gårdagens Zombie walk i Bangkok: http://www.dennisthern.com/zombie/ Hög nivå på dina bilder.snyggt! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Pattaya förra söndagen.kraftigt regn med översvämning. 1:a bilden.Sai Song vid Made in Thailand.tog en jävla tid att vada till barerna 2:a bilden.Soi Diana...fotot taget untanför Kiss Food upp med Soi Buakhao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Lars, tack för positiv kommentar. Uppskattas! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Bilder från gårdagens Zombie walk i Bangkok: http://www.dennisthern.com/zombie/ En proffsfotograf här månne CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 ja i klass med jan L å wille När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 tack för kommentarerna. Kul att höra. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Detta inlägg(mitt 2000:de)tillägnar jag min son för att han lärt farsan att lägga in bilder på bilden med en kompis nyfödda son Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Min kära livskamrat med barnbarn jag själv under parazolli efter lek & knädopp med barnbarn ! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Under fm-promenaden i Bangkok börjar grillarna att tändas vid gatuköken..bl a med fryst fisk som läggs på gallret. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 tack för kommentarerna. Kul att höra. Jag tycker dom var hemska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 Jag tycker dom var hemska. Då skall du hålla dej ifrån Phuket nu. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Oktober 18, 2009 Dela Inlagd Oktober 18, 2009 fina bilder Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 Här har de verkligen förstått att det är söndag fm.... Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 Oväder över Mekongfloden Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 19, 2009 Dela Inlagd Oktober 19, 2009 Det var en läcker bild. Kan nog inte komma på att jag någonsin sett så många nedslag på samma gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Oktober 20, 2009 Dela Inlagd Oktober 20, 2009 Barbecue i Nong Khai Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Oktober 20, 2009 Dela Inlagd Oktober 20, 2009 Hej Thaedra. Otroligt vacker bild, vilka färger, den gillade jag :great: Woffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Oktober 20, 2009 Dela Inlagd Oktober 20, 2009 Ovädret över Mekong alltså. Woffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 20, 2009 Dela Inlagd Oktober 20, 2009 Thaedra, har du fått till effekten genom att ha extra lång slutartid? Så att flera blixtar hann slå ner så att säga? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Oktober 20, 2009 Dela Inlagd Oktober 20, 2009 Fina bilder ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 20, 2009 Dela Inlagd Oktober 20, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun basic Inlagd Oktober 20, 2009 Dela Inlagd Oktober 20, 2009 (ändrad) från förra måndagen ..ca 1 dag gammal Ändrades Oktober 20, 2009 av khun basic MVH:K-B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Oktober 20, 2009 Dela Inlagd Oktober 20, 2009 från förra måndagen ..ca 1 dag gammal Mysigt.stort grattis! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu