Herr Chang Inlagd Augusti 11, 2009 Dela Inlagd Augusti 11, 2009 aha, vad kor du med for futtig upplosning? Arligt talat sa har jag inte tankt pa det da jag har mina olika skarmar pa 1280 x 1024 pixlar och da ar det inga konstigheter. Hej wille, Det har inte med skärmens upplösning att göra. Det är fråga om att inläggens text blir läsbara. Själv har jag svårt att läsa långa textstycken om de breder ut sig över min 1920 x 1080 skärm. Så då gör jag fönstret mindre, lagom för bilder 800x600 pixel. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Augusti 12, 2009 Dela Inlagd Augusti 12, 2009 (ändrad) Hoppsan fel tråd.. Ändrades Augusti 12, 2009 av Stickan Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 13, 2009 Dela Inlagd Augusti 13, 2009 Balkongens stolthet och vad ar detta? Samt min privat mc-chaffis. Har varit honom trogen i dryga 4 ar nu. Nu far man hoppas att de ar sma nog for herrskapet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2009 Dela Inlagd Augusti 13, 2009 Snygga bilder!! Mittenbilden är alarmeringsjärn som en bekant kallade det en gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 13, 2009 Dela Inlagd Augusti 13, 2009 Hej Wille, såg att Kenneth redan svarat, hade tänkt säga att om mittenbilden också var från Din balkong hade det kanske varit klokast att sitta nån annan stans, dom såg lite "röda" ut. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Augusti 14, 2009 Dela Inlagd Augusti 14, 2009 Uhmm.undrar om hon inte tänker på en viss Broder! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2009 Dela Inlagd Augusti 14, 2009 (ändrad) Dagens bild eller kvällens bild kommer från Roslagens famn där vi hamnade i kväll 21 grader i vattnet men gumman hon bara fiskar och tjejerna bare bader å bader och gumman bare fiskar medans jag Ändrades Augusti 14, 2009 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 14, 2009 Dela Inlagd Augusti 14, 2009 har du ingen donkel khennet telefon är väl dyrt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2009 Dela Inlagd Augusti 14, 2009 firmatelefon! Jag är en av de svenske som aldrig ägt en egen telefon! Har bare haft företagstelefon med fria samtal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2009 Dela Inlagd Augusti 14, 2009 Hoppas att jag får träffa dig Clion, för du verkar vara en rolig jävel “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 14, 2009 Dela Inlagd Augusti 14, 2009 Dagens bild kommer från Linköpings slott och domkyrka . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Ett tag sedan min fru var på jobbet... Undrar varför hennes ögon tindrar så varje gång hon ser på bilden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Dagens bild från Akers brygge i Oslo Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 får se om det blir korat och nyårsfirande med broskan för vi måste ju ner å ha 50årskallas till power i så fall hörs vi khennet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Dagens bild från Legoland . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2009 Dela Inlagd Augusti 18, 2009 (ändrad) Tänkte borsta bort ett löv i garaget.. Ändrades Augusti 18, 2009 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 20, 2009 Dela Inlagd Augusti 20, 2009 Se här min lycka på Järntorget i Göteborg. Inte nog med att Lamai64 levererar färska Beer Chang från Thailand, jag får också en fin (om än något försenad) 50-årspresent från Krögarn. En äkta Beer Chang skylt från ölkran i Thailand. Stort tack till båda dessa herrar! Nu börjar det bli dags att bygga mitt Beer Chang altare bredvid datorn ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 20, 2009 Dela Inlagd Augusti 20, 2009 Se här min lycka på Järntorget i Göteborg. Inte nog med att Lamai64 levererar färska Beer Chang från Thailand, jag får också en fin (om än något försenad) 50-årspresent från Krögarn. En äkta Beer Chang skylt från ölkran i Thailand. Stort tack till båda dessa herrar! Nu börjar det bli dags att bygga mitt Beer Chang altare bredvid datorn ;-) Herr Chang har talat. Det höll ju på o bli 1 färsk Beer Chang som synes på högra burken Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 20, 2009 Dela Inlagd Augusti 20, 2009 (ändrad) Ändrades Augusti 20, 2009 av Gurkan21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 20, 2009 Dela Inlagd Augusti 20, 2009 Så här ska det vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Augusti 20, 2009 Dela Inlagd Augusti 20, 2009 (ändrad) Thaksin var tydligen och shoppa på NK idag... haha *edit* FORZA BAJEN *edit* Ändrades Augusti 20, 2009 av heno.sthlm .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 20, 2009 Dela Inlagd Augusti 20, 2009 Thaksin var tydligen och shoppa på NK idag... haha *edit* FORZA BAJEN *edit* WTF. 5555 member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 21, 2009 Dela Inlagd Augusti 21, 2009 Från senaste besöket i Los Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Augusti 21, 2009 Dela Inlagd Augusti 21, 2009 Hej Rykande färsk bild på Maitan. Var ute på en moppetur i dag och hamnade i Jomtien och svängde in på soi 2. Jag tänkte kolla om vår vän Maitan var på plats. Det var han, satt och chattade med en del av er på MPR. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2009 Dela Inlagd Augusti 21, 2009 Vad är nu detta ???? som kom till världen igår i byn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu