Felixduva Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Nä för fasen, aldrig i Thailand hyr bara... Hade oxå kontakt med Tik, verkar ju kunna ordna det mesta om man säger så... felet med dom flesta av hennes lägenheter var att dom ligger åt Naklua-hållet där du stirrar rakt in i nya shopping-centrat på 2 meters avstånd, iaf dom 15 första våningarna.Dessutom har det varit problem med oljud från AC-anläggningarna därifrån om jag har fattat det rätt. Skall gå ner och ta ett kort från lämplig våning så skall ni få se på den fina utsikten åt "fel" håll. Hur länge skall du hyra och när? kan höra mig för lite i huset.Slänger upp lite bilder när jag lägger upp en annons här på MPR. Tack ska du ha Lamai.ska först ned en månad från mitten av september...är jag nöjd då så blir det tre månadet till från och med januari. Har också hört det där om oljudet från ac:n och Central Festival men de påstår att det ska vara löst nu. Får man fråga om Tik har på sig någon form av liten uniform till vardags också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Lamai: Okej, ser ju riktigt trevligt ut. Har googlat lite nu. gåggel e bra Nu en något vriden panorama från fjortonde våningen åt Naklau-hållet. Och vänster höger från samma våning Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 För tjyven en tur till stugan vore inte så tokigt. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Hittade en massa fina druvfingersvampar idag så tjejerna blev mer än nöjda med vikten på korgarna ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Augusti 6, 2009 Dela Inlagd Augusti 6, 2009 (ändrad) Intressant himlafenomen i dag klockan 12. Jag lade ut bilden på bloggen strax efter 12 och en timme senare fick jag svar med länksida. Raska gossar en del, vilket jag tackar för. http://sv.wikipedia.org/wiki/Halo_%28ljusfenomen%29 Jan L Ändrades Augusti 6, 2009 av Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 6, 2009 Dela Inlagd Augusti 6, 2009 Cool bild Jan L, far man fraga vad for fish eye objektiv du anvande eller ar det en yrkeshemlighet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Augusti 6, 2009 Dela Inlagd Augusti 6, 2009 Tjena Wille Fråga på om det är något du funderar över. Jag har inga hemligheter och gluggen är en 8 mm Sigma. Används när vi tar våra panoramabilder. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 6, 2009 Dela Inlagd Augusti 6, 2009 Wille det är den J L som jag mena.Ni bor ju i Bangkok båda två eller så midan väntarHe He När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 6, 2009 Dela Inlagd Augusti 6, 2009 Fräck bild Janne! f-n, var ju för en gångs skull uppe vid den tiden men missade det Var nyss nere på den lokala matinrättningen och spisade en traditionell rätt för en gångs skull. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2009 Dela Inlagd Augusti 7, 2009 Å hälsingland du sköna. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 7, 2009 Dela Inlagd Augusti 7, 2009 Svagerskan lekte lite med kameran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2009 Dela Inlagd Augusti 7, 2009 Du ville du behöver inte gå på J L fotoskola/Häfftigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 4 stolta graduates... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Hej alla kreativa bildskapare Får jag komma med ett litet förslag i all välmening. Gör inte bilderna så stora så man måste skrolla för att se dem. Det finns förmodligen någon rekommendation om detta? Är det 800 px bredd, möjligen? Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 aha, vad kor du med for futtig upplosning? Arligt talat sa har jag inte tankt pa det da jag har mina olika skarmar pa 1280 x 1024 pixlar och da ar det inga konstigheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 1152 x 864 Kanske bara jag? Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Nädå Jan-l jag får oxå skrolla, vilket retar mig till vansinne, men å andra sidan får jag skrolla på mina egna bilder jag lägger in oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Vackra studenter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 9, 2009 Dela Inlagd Augusti 9, 2009 En kanonfin utsikt från Songkla's utsiktsplats ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 (ändrad) Apropå bildstorlek och skärmupplösning: Det går utmärkt bra att länka till bilder på Photobucket efter mjukvarubytet med den skillnaden att man länkar direkt till URL (http://.) genom ”Infoga bild” funktionen, istället för -taggarna innan. Photobucket erbjuder flera fördelar: Automatisk skalning till lämplig bildstorlek. 800x600 är en lämplig storlek där man undviker onödig skrollning. Tänk på att många inte vill ha maximerade fönster för att se delar av skrivbordet. Oberoende av skärmupplösning. Man sparar på det egna utrymmet som är begränsat till några hundra MB (250 MB ?) Man kan själv plocka bort bilden, om man ångrar sig (dagen efter?). //Singha711 Ändrades Augusti 10, 2009 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Fick precis denna på mailen..dottern våran njuter av livet med farmor och farfar medans landkrabborna håller sig hemma. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Det ser härligt ut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Från den pittoreska kulturorten Pattaya för nån timme sen.Ännu en av dessa romantiska solnedgångar Jäkligt nice bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Augusti 11, 2009 Dela Inlagd Augusti 11, 2009 Ville bara dela med mig av det här fina huset, byggt av drivved och allehanda skrot. Hittade det på Koh Tao när vi var ute och såg oss omkring på öarna runt Samui. Jag tycker det är "SÅ HÄFTIGT". Det låg vid en liten resort som man fick ta sig till via lokalbåt. Inte så gästvänligt bad men tyst och fridfullt. Fast vi bodde bara där en natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 11, 2009 Dela Inlagd Augusti 11, 2009 Thailands svar pa Nimis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu