Farang Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Snälla! ett leende det är faktisk fest. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djingen Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 (ändrad) Här får ni ett lite mindre skrivbordsunderlägg/bild kanske duger. En fantastisk soluppgång vid "Doi hua Mae Kham", Chiang Rai provinsen med fötterna på Burma gränsen. /DJ Ändrades Augusti 3, 2009 av djingen Fotobloggen www.djingen.blogspot.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Farang: Helt rätt! Solnedgången är gryningen för en annan. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Grymt lacker bild Djingen. Vore kul att veta hur du har efterredigerat den ocksa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 "Lumo"fiering ... dvs efterlikan bilder tagna av den ryska kultkameran Lumo så ger helt värdelösa bilder igentligen galen färgåtergivning och oskarpa bilder. Snyggt försök men det heter faktiskt Lomo http://www.moderskeppet.se/photoshop/pocket/09.php Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Svampplockning på Ingarö idag. Detta plockade vi på en timme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Trevligt att det blev så mycket Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djingen Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Grymt lacker bild Djingen. Vore kul att veta hur du har efterredigerat den ocksa. Tja. Tackar jag har mest jobbat med att ljusa och skugga bilden med respektive verktyg i Photoshop. Sen har jag dragit på lite noise filter för att ta bort en del brus. lite fusk alltså men det såg ut som på bilden. /DJ Fotobloggen www.djingen.blogspot.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Snyggt försök men det heter faktiskt Lomo http://www.moderskeppet.se/photoshop/pocket/09.php Jag vet. är väl insnöad på gamla luma radioapparater därarv the mixup /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 http://www.broskan.se/clion/ Dagens Dans av Broskan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 http://www.broskan.se/clion/ Dagens Dans av Broskan Herr Clion Det var dagens höjdare, att du var en sånn rackare på att dansa http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Då ska du se wakebordtråden då en e väl sportig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Nä den heter Dok kvai.jäkla wiile svåra ord När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 http://www.broskan.se/clion/ Dagens Dans av Broskan Clion det ser ut som du har hängt mycket på Bambu Bar i Pattaya med det danstempot //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Ja det e frugans favpleis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 4, 2009 Dela Inlagd Augusti 4, 2009 Även i "grodhavet" finns det "skepp". Mariefred 2009 Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Dags att p*rr-surfa lite nu på balkongen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Sitter du där ännu Volvo volvo volvo väntar.Jag sitter där om 122dar he he/avundsjuke clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Vilket hotell Lamai? Ser jäkligt nice ut med utsikten. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Vilket hotell Lamai? Ser jäkligt nice ut med utsikten. Det är det nya condostället View Talay 6 mitt emot marknaden "made in Thailand" uppe på 2nd. Trevligt att bara sitta o stirra ut över halva Pattaya och bukten istället för att sitta inlåst i ett litet mörkt rum nånstans. Tänkte att när jag får tid/ork/lust slänga ut en liten annons ifall det finns andra som vill hyra den framigenom. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Ahhh..har du införskaffat dig en egen condo? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Det är det nya condostället View Talay 6 mitt emot marknaden "made in Thailand" uppe på 2nd. Trevligt att bara sitta o stirra ut över halva Pattaya och bukten istället för att sitta inlåst i ett litet mörkt rum nånstans. Tänkte att när jag får tid/ork/lust slänga ut en liten annons ifall det finns andra som vill hyra den framigenom. Ser riktigt bra ut går själv och funderar på detta ställe..läget är perfekt men själv föredrar jag att bo på en lägre våning. Har hittat Dancewatchers och hans härliga Tik. De har tyvärr bara rum högt upp och tar 25'/månad exklusive el och vatten. Har du något annat tips på uthyrare.borde finnas en hel del. Gärna mer foton på rummet och poolområdet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Koh Sichang.2-3/10 -08. ...svägerska med dotter. .och sambo...populärt att vara/leka modell! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Ahhh..har du införskaffat dig en egen condo? Nä för fasen, aldrig i Thailand hyr bara... Ser riktigt bra ut går själv och funderar på detta ställe..läget är perfekt men själv föredrar jag att bo på en lägre våning. Har hittat Dancewatchers och hans härliga Tik. De har tyvärr bara rum högt upp och tar 25'/månad exklusive el och vatten. Har du något annat tips på uthyrare.borde finnas en hel del. Gärna mer foton på rummet och poolområdet. Hade oxå kontakt med Tik, verkar ju kunna ordna det mesta om man säger så... felet med dom flesta av hennes lägenheter var att dom ligger åt Naklua-hållet där du stirrar rakt in i nya shopping-centrat på 2 meters avstånd, iaf dom 15 första våningarna.Dessutom har det varit problem med oljud från AC-anläggningarna därifrån om jag har fattat det rätt. Skall gå ner och ta ett kort från lämplig våning så skall ni få se på den fina utsikten åt "fel" håll. Hur länge skall du hyra och när? kan höra mig för lite i huset.Slänger upp lite bilder när jag lägger upp en annons här på MPR. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 5, 2009 Dela Inlagd Augusti 5, 2009 Lamai: Okej, ser ju riktigt trevligt ut. Har googlat lite nu. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu